15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 101
Bedankjes: 3 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
hallo iedereen ik zit met het probleem dat als ik tegen obstakels vis en ik een run krijgt mijn buzzerbars scheef trekken. Ik heb hier al gezien dat mensen stabilizers gebruiken maar ik weet niet of het zou helpen bij mij. dit is nu mijn setup http://strategycarp.spro...justable-buzzer-bar.html met banksticks van dezelfde reeks Ik heb eigenlijk al spijt van mijn aankoop en twijfel wat te doen. verkopen en goalpost kopen of weer losse steuntjes of stabilizers. hopelijk kunnen jullie me helpen mvg Mikaël
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Snap nu ik zelf losse steunen gebruik niet meer waarom ik ooit buzzerbars gebruikte. Niks overtreft losse steunen, je kan je hengels alle kanten op zetten en steviger ga je het niet krijgen.
Mvg; Jordy Paauw
|
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-3-2013(UTC) Berichten: 171
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik zou gewoon een extra setje banksticks er bij kopen, kan je en met buzzerbars vissen en met losse steunen... |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
ik vis met goalpost vind het super alles is compact stevig en proper . ze zijn wel meestal voor 3 stoken
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-3-2013(UTC) Berichten: 171
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Of voor een rodpod als de Matrix gaan, kan je met losse steunen, goalpost EN rodpod vissen ;-) Rod setup by schumacher_bjorn, on Flickr |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Bjorn Schoemacher schreef:Of voor een rodpod als de Matrix gaan, kan je met losse steunen, goalpost EN rodpod vissen ;-) Rod setup by schumacher_bjorn, on Flickr mooi setje |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Een goede, maar wel prijzige oplossing ;-). De meest stabiele setup zal uit losse steunen bestaan. In geval van obstakels vissen niet verkeerd lijkt mij.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 101
Bedankjes: 3 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
hartelijk bedankt ik ga kijken om nieuwe steuntjes te kopen ik twijfel wel nog of ik een set van dezelfde koop of van die mooie blinkende rvs
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.