CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
karperwedstrijd Kika Tukkercup 20/21/22 augustus 2010
5 ponder Lid sinds: 14-4-2010(UTC) Berichten: 15
|
ook zin om eens te vissen met veel gezellige mensen. Je kan het zelfs in sportief verband opnemen tegen heuse cracks, het koppel Alijn Danau en Emil Molzer is de uitdaging aangegaan. Tevens vis je voor een goed doel KIKA, kideren kankervrij. Voor elk wat wils aan het mooie Twentekanaal
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
straks in de agenda eens kijken wat voor diensten ik die dagen heb...... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
Ik ga zeker proberen erbij te zijn... |
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-6-2010(UTC) Berichten: 20
|
Helaas, die dagen kan ik niet vrij nemen :'(
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
pfffffffffff............aan het werk maar goed je kan niet alles hebben. succes voor de mannen die wel gaan |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
(drillen) er zijn nog een paar plekjes
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
ik ga 21 Augustus een week naar Frankrijk toe.. Wel jammer want anders had ik zeker mee willen doen!! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
ik moet helaas vrijdag 20 augustus werken ik krijg mijn avonddienst helaas niet weg gepland ivm vakanties van mijn collega's |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
|
helaas, volgende keer beter:-({|=
|
|
|
|
|
hag graag mee willen doen, misschien dat ik nog wat kan regelen met een collega.... |
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
karperwedstrijd Kika Tukkercup 20/21/22 augustus 2010
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.