5 ponder Lid sinds: 3-5-2013(UTC) Berichten: 34
Bedankjes: 1 keer
|
|
gooi je problemen uit, vang je dromen |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Leuke filmpjes! Wat je ook kan doen is gewoon vragen bij je plaatselijke hengelsportzaak hoe je dit moet doen! deze mensen zullen je altijd proberen verder te helpen! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 13-4-2011(UTC) Berichten: 84
|
denk niet dat de winkeliers zitten te wachten om alle onderlijnen te showen en google is your friend, staan zat onderlijnen op en idd die filmpjes van fox zijn goed. Heb zelf aan me neefie een dvd van fox gegeven met alle onderlijnen en hij is lekker aan het knopen nu en dat voor 5 euro gr.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
De hengelsportzaken waar ik kom doen absoluut niet moeilijk om je uit te leggen hoe je eigen rigs knoopt. Kunnen ze daarna immers het onderlijnspul en haken aan jou verkopen nietwaar ;-). Uitleg hier op de carpfeeling site (zie link Ronald) is ook erg duidelijk!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 13-8-2012(UTC) Berichten: 109
|
je kan eigenlijk overal de informatie vandaan halen hier op carpfeeling wat Andre al zei op internet staan genoeg links met tekst en uitleg en natuurlijk op youtube ruben pels ligt ook een paar uit |
blanken kan bij iedereen voorkomen dus haak niet af en blijf proberen en je zult het resultaat vanzelf zien ! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.