30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Oké totaal overbodig dit topic, maar voor alle tackletarts hier misschien leuk om eens mee te denken / kijken hier l # Ik ben dus opzoek naar nieuwe hangers, die in de plaats moeten komen voor mijn stow bobbins (lijnclips worden ruim etc.) Natuuuurlijk moeten de nieuwe hangers wel mooi bij mijn setup passen. Die bestaat uit steve neville buzzers met een rode led en witte lijnroller. Ook wil ik graag mijn matrix multiblocks houden, zodat ik ook mijn cheecky monkey's kan blijven gebruiken. mijn setup Ik vis veel met slappe lijnen en heb daarom wel een voorkeur met hangers die de lijn klemmen ('stow-style' . Opzich zijn er veel standaard oplossingen. Ik heb aan de andere kant wel een paar centen over voor iets bijzonders. Ik kijk daarom nu een beetje naar custom hangers, uit de UK, of misschien gewoon uit nl? eigenlijk maakt die combinatie van wit en rood het een beetje moeilijk. b.v. zoiets als op onderstaande plaatjes. Met name van die van kudos tackle ben ik wel gecharmeerd... Kudos carbon specials. maar dan met doorschijnend witte accenten ipv paars, maar wel een rode betalight? het carbon past weliswaar misschien niet zo goed bij mijn rvs.. AGT clickerz (kunt lijn klemmen), maar dan met rood ipv groen? of toch gewoon een matrix hothead met een rode betalight en zo'n aeroclip ipv ballclip (plaatje gejat van kwo). wat zouden jullie doen? Of hebben jullie eventueel nog andere opties? Budget laat ik voorlopig nog even buiten beschouwing Alvast bedankt voor het meedenken p.s. sorry voor het omslachtige, picture heavy verhaal Bewerkt door de gebruiker maandag 3 juni 2013 16:02:01(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
oke dus als teckel tart ben je al verplicht om wit te pakken omdat je lijn ook "wit" is . waarom geen solar die heb je int wit en daar ken je de lijn klip van veranderen zo dat het net stow-style is
|
|
|
|
|
De lijnroller van mijn beetmelder is wit, niet de lijn (ja oke die ook, maar dat doet er niet / in mindere mate toe).
Niets is verplicht en het is met een flinke knipoog natuurlijk hè? ;-)
Die solar klemmetjes zijn inderdaad ook een goede optie met elke willekeurige body i guess. Line biters heten die dingen of niet? bedankt iig voor de suggestie :-)
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
ze heten solar grip clip ik heb de glouw in the dark hoef je geen breekstafjes meer te kopen . maar ga me nog carbone bij halen heb ze ook nog in ECHT rsv wel 2x zo zwaar
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2013(UTC) Berichten: 200
|
Gewoon pakken wat je zelf het mooist vind! |
DUSSSS.............IK DENK IK ZEGGET FF |
|
|
|
|
Dat ben ik ook zeker van plan. Ik heb al een bericht gestuurd via facebook naar kudos tackle voor de carbon specials (bovenste). Maar ik ben benieuwd naar eventuele andere mogelijkheden die ik misschien over het hoofd zie. Ik ken ze natuurlijk niet allemaal!
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-4-2013(UTC) Berichten: 66
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
De clips van big carp en dan de witte hangers van matrix. De neiuwe met die gaten. Staat onwijs gaaf.
|
|
|
|
|
Héé thx, die kende ik nog helemaal niet, ze heten headlight hangers blijkbaar. Hier kun je natuurlijk gemakkelijk een rode betalight in stopppen :-).
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Of Hollands glorie zoals Target Baits. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 82
|
en wat vind je van de bugs van gardner? [img]https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSxkuHgq0S9zK-PnXK05n2mqQd8rrnqpUoU2v-vzu-_yZlA65RA[/img] m'n broer is er zeer tevreden mee! past ook een beta light in, en de kleinste is lekker ligt. je kan er ook een korter kettinkje volgensmij voor kopen! |
keep fishing! dat is het motto |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-4-2013(UTC) Berichten: 66
|
Andre schreef:Héé thx, die kende ik nog helemaal niet, ze heten headlight hangers blijkbaar. Hier kun je natuurlijk gemakkelijk een rode betalight in stopppen :-). Ja precies. Op de site van smartindicators staat wel een voorbeeld. Persoonlijk vind ik het super.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
|
Of even wachten.... |
Linkloos |
|
|
|
|
Matthijs Gerrietsen schreef:Of even wachten.... Welke zijn dat exact matthijs? Eigenlijk gaat mn voorkeur op dit moment nog naar de kudos tackle hangers. Ik weet alleen niet zo goed of dat gaat werken met witte koppen en rode betalights, of dat voldoende doorschijnt e.d. DavidT schreef:Rhino, Defiant, Dymag ah dank, defiant had ik al maar die andere namen was ik alweer even kwijt. Target Tackle werd al genoemd, nog meer nederlandse namen?
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
|
Dat is de nieuwe Solar Titanium Indicator Range. Komt in juli pas uit. |
Linkloos |
|
|
|
|
de middelste neig ik dus naar, maar ik zou er rode betalights in willen hebben. Benieuwd of dat voldoende doorschijnt, maar daarvoor inmiddels n berichtje gestuurd.
|
|
|
|
|
Lee Valley, NXN (zijn niet NL) Volgens mij is er verder geen Nederlander die iets fatsoenlijks maakt. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 25-2-2011(UTC) Berichten: 82
|
Andre schreef:de middelste neig ik dus naar, maar ik zou er rode betalights in willen hebben. Benieuwd of dat voldoende doorschijnt, maar daarvoor inmiddels n berichtje gestuurd. rood is geen hele felle kleur. groen blijft het beste zichtbaar. (staat op internet, weet niet hoe het in de praktijk is) |
keep fishing! dat is het motto |
|
|
|
|
Rood is inderdaad niet het felst, maar dat maakt me niet zoveel uit. Als het maar zichtbaar is.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Kijk ook eens bij Reaper Custom Tackle. Wellicht zit er wat voor je tussen. Ik denk dat ik de laatste jaren misschien wel 50 merken al heb genoemd die exclusieve hangers verkopen. Misschien kan je wat vinden via de zoekfunctie op de homepage?
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.