25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
Edit; Extra sokken, je rent weleens naar buiten en vergeet je schoenen/slippers.
hahaha, gebeurt mij heel vaak |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Die sokken heb ik ook altijd bij me. Niks zo vervelend als natte en dus koude voeten. Goede tip.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Heb je er al eerder gevist? zoja leg hem dan op een plek waar je goede vangsten heb geboekt met een vertrouwd aasje of juist dresuur doorbrekent. Zoniet maak een voerstek en voer zon 3 dagen voor op een plek waar je karper verwacht. Gooi hem in en lekker relaxen! lekker laten liggen en het komt vanzelf wel, denk dan niet dat he aas kut is en binnen halen, want boilies gaan makkelijk een nachtje mee. dan ligt het aan de plek, of de karpers. Dan is het pech hebben of een andere plek. ikzelf heb samen met wietse 19 karpers in 1 nacht weten te vangen succes voor volgende sessies (kleed je warm aan want het kan ook in de zomer nog best dris worden! |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Hoi Daniel, ik dacht even dat je ging vertellen waar je je sokken ging verstoppen..
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Mijn tip is om voordat je gaat vissen niet te gaan bbq én en het vlees te snel eraf halen en rauw naar binnen werken.. Geloof me, WC papier ( de beste tip ) was niet aan te slepen .. |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
jannes schreef:Hoi Daniel, ik dacht even dat je ging vertellen waar je je sokken ging verstoppen.. haha |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-3-2012(UTC) Berichten: 83
|
een knuppel je weet nooit wat er snachts langs komt |
Een dag niet gevist is een dag niet geleefd |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
luukcarp schreef:Mijn moeder gaat mee met het nachtvissen ik ben pas 11 jaar oud!!! Luuk heeft prive beveiliging.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
remon v wanrooij schreef:Mijn tip is om voordat je gaat vissen niet te gaan bbq én en het vlees te snel eraf halen en rauw naar binnen werken.. Geloof me, WC papier ( de beste tip ) was niet aan te slepen .. d |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
vergeet de vuilniszak niet. Gisteravond zaten een paar jongens een stukje naast me onder een zelfgefabriekt tentje te blauwbekken. Aan de spullen te zien wilden ze wel een heel weekend blijven, maar vanochtend waren ze weg. Het was ook afgrijselijk koud geworden. Ik dacht dat ze er nog zaten, maar toen ik ging kijken vond ik alleen dit op de foto en nog een zooi tussen de bosjes.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ruud Gosselink schreef:vergeet de vuilniszak niet. Gisteravond zaten een paar jongens een stukje naast me onder een zelfgefabriekt tentje te blauwbekken. Aan de spullen te zien wilden ze wel een heel weekend blijven, maar vanochtend waren ze weg. Het was ook afgrijselijk koud geworden. Ik dacht dat ze er nog zaten, maar toen ik ging kijken vond ik alleen dit op de foto en nog een zooi tussen de bosjes. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Ruud Gosselink schreef:vergeet de vuilniszak niet. Gisteravond zaten een paar jongens een stukje naast me onder een zelfgefabriekt tentje te blauwbekken. Aan de spullen te zien wilden ze wel een heel weekend blijven, maar vanochtend waren ze weg. Het was ook afgrijselijk koud geworden.
Ik dacht dat ze er nog zaten, maar toen ik ging kijken vond ik alleen dit op de foto en nog een zooi tussen de bosjes. Tja.. we kunnen alleen maar hopen dat ze het heeeel koud gehad hebben.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
tja je rommel opruimen is ook een kunst!!!! |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 27-5-2013(UTC) Berichten: 7
|
tip voor de jonge karper vissers onder ons en die toch gerust willen gaan slapen in hun tent,
benodichtheden 1,visdraad 2,een pieper + steun(die je miss toch wel over heb) 3,bosjes in de buurt
wat dus de bedoeling is is dat je een soort van bewakings systeempje ga maken rond je spullen en tent
je zoekt een paar bomen op die voor jou ver genoeg staan van je tent en je spullen, dan zet je links van je spullen vanaf het water gezien een tak in het water met net op de kant je steun met pieper je zet dan rechts van je spullen weer een stok in het water net naast de kant nu trek je een vis lijn van de eene tak over de pieper naar omliggende bomen die ver genoeg van je tent staan en dan zo naar de andere tak die je heb neergezet,
nu zet je je pieper aan en zodra er iemand komt in de buurt van jou zal je pieper af gaan 1 hij schrik zich kapot want dit verwacht niemand en 2 je weet wat er gebeurd en ken rustig lekker gaan liggen in je tent
hoop dat er iemand hier wat aan heb,,,
mvg ferron de karpergek
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.