logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
remon v wanrooij  
#1 Gepost : donderdag 30 mei 2013 16:54:08(UTC)
remon v wanrooij

25 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
Sorry, dit moet ik even kwijt..

5 weken geleden heb ik de Trakker Armo 2013 2 man gekocht..
Bij het opzetten bleek dat het boutje van de tension rod van het luifeltje al helemaal dol was en de rest beschadigt vanuit de fabriek, ook de andere tension rods stonden op klappen maar deden het NOG wel.
Ik gebeld en ze stuurde een nieuwe set op.
2 weken laten kreeg ik ze binnen en ging ik meteen naar de waterkant. Eenmaal aangekomen de hengels het water in en snel de tent opzetten voordat het zou gaan regen.
Ik vond de tension rods naar mijn weten wat kleiner als de eerste set en ze paste niet helemaal lekker, en nachts kwam daar het antwoord op bij een harde windvlaag in een regenbui.
Alle klemmen van de tension rods zeiden bam en daar ging de tent.
Ik goed kwaad weer gemaild met mijn verhaal, blijken ze de versie voor de 1 man te hebben opgestuurd.
Maar vooruit nu zouden ze een sterkere variant opsturen die wel zou passen.
Vandaag aangekomen en wat blijk: Zijn ze de tension rod van het luifeltje vergeten te sturen.

@$#%&!@*^@#%#, Zucht.

Hopeloos en kansloos zijn ze bij Trakker en dat voor het geld wat je voor producten betaald.
Nu weer 2 weken wachten en vissen met een luifel dat bij elke windvlaag heen en weer klapt en binnen de kotste keren gaat scheuren daardoor.

Sorry voor het onnodige bericht maar ik moest het even kwijt en mijn honden snappen mijn verhaal niet Knipoog

Bewerkt door de gebruiker donderdag 30 mei 2013 17:27:14(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
z2h-productions
Sponsor
PatricS  
#2 Gepost : donderdag 30 mei 2013 17:17:51(UTC)
PatricS

30 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
Iets van de "Wet Van Murphy"!

Spijtig spijtig... Hopelijk komt het gauw goed!
Groeten Patric

-Tijgernoten-
http://patricskarper.blogspot.nl/
Ron van Houtum  
#3 Gepost : donderdag 30 mei 2013 17:50:50(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
das mooi klote Remon

Ik snap wel dat je vertrouwen weg is.
Zou bij mij ook zijn
Kwaliteit zie ik bij meer merken achteruit gaan
Trakker
Delkim
Fox
nash
En maar bezuinigen op onderdelen en materialen om zoveel mogelijk winst te maken

Hopelijk komt het goed kerel
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
big carp  
#4 Gepost : donderdag 30 mei 2013 18:20:59(UTC)
big carp

25 ponder

België

Bedankjes: 4 keer
Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
das klote man kan je die luifel niet afritsen en voorloopig zonder vissen ?
van zulke firma die toch enige naam hebben zou je op zijn minst verwachten dat je en nieuwe tent krijgt zonder pardon.
bij nash is dat 9 op 10 of zelf 10 op 10 keer wel het geval en dat is services naar de klant toe .
het gaar niet altijd over 100 euro e .
hugovg  
#5 Gepost : donderdag 30 mei 2013 18:22:23(UTC)
hugovg

10 ponder

zo dan! dat is flink balen... zelf ook een keer zo'n zelfde geval gehad samen met mijn broer. uiteindelijk via de hengelsportzaak een nieuwe tent gekregen want ze bleven maar het verkeerde opsturen.... (overigens geen trakker).
hopen dat het snel goed komt!
keep fishing! dat is het motto
remon v wanrooij  
#6 Gepost : donderdag 30 mei 2013 18:30:05(UTC)
remon v wanrooij

25 ponder

big carp schreef:
das klote man kan je die luifel niet afritsen en voorloopig zonder vissen ?

Zit er helaas vast aan dus ik vrees het ergste met een beetje slecht weer.
Ook kut omdat ik eigenlijk niet met een gesloten tent mag vissen maar zonder luifel en met regen is het geen pretje.
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
z2h-productions
DavidT  
#7 Gepost : donderdag 30 mei 2013 18:30:07(UTC)
DavidT

40 ponder

Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
Dat is erg vervelend Remon. Ik heb eigenlijk alleen goede ervaring met Korda Europe.

Maar om mezelf ellende te besparen die wordt veroorzaakt door tegenvallende kwaliteit heb ik bijna alle dure spullen verkocht. Heb bijna niks meer vergeleken met wat ik had. Alleen het hoog nodige zoals beetmelders die aleen aan en uit kunnen. Simpele banksticks. Voerboot zonder enige extra en ga zo maar door.

De absurd hoge prijzen vallen in mijn ogen niet meer te verdedigen. Er gaat teveel te snel kapot. Alleen voor Hollandse custom built hengels wil ik diep in de buidel tasten.

Het antwoord op de vraag waarom er nooit moelijk gedaan wordt met garantie weet ik denk ik wel.
Say hello to my little friend
remon v wanrooij  
#8 Gepost : donderdag 30 mei 2013 18:50:16(UTC)
remon v wanrooij

25 ponder

Ik heb ook heel bewust vorig jaar mijn al mijn spullen ververst en daar heb ik misschien wel spijt van.

In 2003 fox rangemasters II gekocht en zijn in 2012 vervangen maar deden het verder nog prima. Ik kocht nieuwe nash hengels terug en iedereen weet wat met de eerste generatie enity 's gebeurde dus ook ik had daarmee pech.
In 2003 ook een bedchair gekocht van X2, mensen zullen nu wel lachen maar ik lach het hardste want hij heeft het 10 jaar volgehouden met een prijs van 50 euro..

"Duurkoop is duurkoop" een aangepaste uitdrukking maar die tegenwoordig beter van pas is.En dat is in mijn ogen omdat het zoals bij kleding om het logootje gaat en niet om kwaliteit.

Bewerkt door de gebruiker donderdag 30 mei 2013 20:51:17(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

z2h-productions
big carp  
#9 Gepost : donderdag 30 mei 2013 19:07:20(UTC)
big carp

25 ponder

België

Bedankjes: 4 keer
Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
heb ook nach enity's heb er ook al eens van ko gegooi 3lb maar naar de winkel en nieuw er zaten fabriek's fouten in de eerste levering nu geen last meer van .heb zelf en brolly van trend 70euro vis er 1.5j mee nog nix last me ge had alleen spijtig dat het doek niet zo dik is ma wat wil je voor 70 euro .
en heeft ook al in storm weer gestaan vis er wel graag mee en wetend dat er thuis 2 2persoons tenten liggen van 300+ euro .
nu ga ik dit jaar toch eens kijken voor en nash tittan brolly Like
dieter  
#10 Gepost : donderdag 30 mei 2013 19:39:19(UTC)
dieter

10 ponder

kijk ik heb een bedchair van trakker ziet er stevig uit maar is het niet vind ik
de poten vallen er gewoon uit
en mijn andere bedchair die voor het vrouwke was van 60 euro van ultimate gaat al jaren mee er komt niets aan ga nu zelfs altij met die vissen ligt beter voor me en de poten vallen er niet uit
luukcarp  
#11 Gepost : vrijdag 31 mei 2013 10:38:15(UTC)
luukcarp

30 ponder

Bedankjes: 7 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
das echt bale
bij mij is er bij mijn supa ook een onderdeel niet bijgeleverd
gellukig ff terug rijden en heb al weer een nieuwe
succes ermee

tight lines and wet nets
Luuk Zomerhuis
remon v wanrooij  
#12 Gepost : donderdag 20 juni 2013 19:02:57(UTC)
remon v wanrooij

25 ponder

Jullie mogen raden wat de postbode net kwam brengen..

ALWEER de verkeerde te kleine tension rod!!!

Doek begint al te slijten van het klapperen dus die kut tent kan denk ik na dit weekend gewoon terug gezien het weer geen lekker weer word en ik toch ga vissen.
z2h-productions
Ron van Houtum  
#13 Gepost : donderdag 20 juni 2013 19:28:44(UTC)
Ron van Houtum

50 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 12 keer
Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
echt diep triest
terug sturen die zooi
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen.
Tom98  
#14 Gepost : donderdag 20 juni 2013 21:07:52(UTC)
Tom98

15 ponder

daar word je niet vrolijk van, ik zou zo snel mogelijk een andere tent nemen
tomvliet1998  
#15 Gepost : donderdag 20 juni 2013 22:15:48(UTC)
tomvliet1998

25 ponder

Bedankjes: 38 keer
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
ik snap niet dat je je geld nog niet heb terug gevraagd
volgens mij gaat service naar de klant toe altijd voor
ik denk dat je NORMAAL het na een keer zo te verprutsen als verkoper het toch goed wil doen maar dan verprutsen ze het nog een paar keer
omdat ze hun geld al hebben en dat is het enigste wat telt voor hun
als ik jou een raad mag geven als het niet te ver is rij terug vraag je geld terug en koop je spullen ergens anders
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (4)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.