20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
wie o wie vist er nog meer met solar popup en dan de perfect the secret. de mooie roze bolle met een kaugemballe geur ? op elk water waar ik ze heb ingezet vang ik er vis mee en ook dikke vissen? meer mensen met deze ervaring ? Bewerkt door de gebruiker woensdag 29 mei 2013 20:50:01(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
enzyme27 schreef:wie o wie vist er nog meer met solar popup en dan de perfect the secret. de mooie roze bolle met een kaugemballe geur ? op elk water waar ik ze heb ingezet vang ik er vis mee en ook dikke vissen? meer mensen met deze ervaring ? Maat van mij heeft dezelfde ervaring. |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Ik heb er mee gevist , ik heb er niet de dikste vissen mee gevangen maar wel zat vissen. Mijn ervaring is dat ze heel goed scoren met koudere water temperaturen. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
|
Welke van solar scoren ook goed?
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Naar mijn mening vangt elke roze pop up goed, ik vis zelf geregeld met de fluo roze (of witte ) mainline cell pop up en die vangt als gek. Enfin, de roze toch, de witte iets minder dus... Bewerkt door de gebruiker donderdag 30 mei 2013 14:28:02(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik ben zelf inmiddels door mijn voorraadje (idd roze) squid en octopus pop-ups heen van dynamite baits. Niet die nieuwe, maar de iets donkerder gekleurde waar 'nog zo'n flesje 'booster' bij zit. Weet iemand of dat nog ergens te krijgen is? Ik denk dat de helft van mn fotoboekje toe te schrijven is aan die roze balletjes :-). Per vis aardig wat goedkoper dan al die kilos 'gewone' boilies.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
enzyme27 schreef:Welke van solar scoren ook goed? Ik heb in het verleden ook goed gevangen op de club mix en Top banaan. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
|
griend schreef:enzyme27 schreef:Welke van solar scoren ook goed? Ik heb in het verleden ook goed gevangen op de club mix en Top banaan. . Okee za die ook eens proberen
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-3-2011(UTC) Berichten: 140
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Vissen jullie die popup single of dmv snowman?
|
|
|
|
|
ikke singel
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Andre schreef:Ik ben zelf inmiddels door mijn voorraadje (idd roze) squid en octopus pop-ups heen van dynamite baits. Niet die nieuwe, maar de iets donkerder gekleurde waar 'nog zo'n flesje 'booster' bij zit. Weet iemand of dat nog ergens te krijgen is? Ik denk dat de helft van mn fotoboekje toe te schrijven is aan die roze balletjes :-). Per vis aardig wat goedkoper dan al die kilos 'gewone' boilies. Die " booster" is de Squid & octopus flavour van solar. Pop ups zijn gemaakt van de pink hutchinson pop up mix. maak ze al jaren zelf.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.