20 ponder Lid sinds: 22-1-2013(UTC) Berichten: 200
|
Wat ik vaak terug zie bij de engelse karpervissers is dat ze drillen op de reverse van de molen ipv de slip te gebruiken. Weet iemand waarom zij dit doen? Ik zie er het voordeel niet van in. Bij de eerst volgende frankrijktrip ga ik dit de eerste beste brit vragen, want ik vraag me dit al een tijd af, maar misschien kan iemand het me zeggen. Bewerkt door de gebruiker zondag 26 mei 2013 00:29:51(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
DUSSSS.............IK DENK IK ZEGGET FF |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
|
Say hello to my little friend |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
dan cinkt de lijn niet zo vlug en kan de vis bij het wegschieten moeiteloos lijn nemen je gebruikt je vinder als je slip dus hoef je ook niet alt je slip vaster of loser zetten dat is zo wat de reden als je het zelf ga toepassen is het wel even inorm wennen ze
|
|
|
|
|
Bij het drillen kan de vis bij mij ook moeiteloos lijn nemen en ik kom nauwelijks aan de slip. Stel de slip zo af dat de vis lijn kan nemen als ie wil en zet druk met mijn vinger op de spoel als ik de druk wil verhogen.
Met kinken kan ik me wel iets bij voorstellen, zal idd beter zijn.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Sander Bierglas schreef:Wat ik vaak terug zie bij de engelse karpervissers is dat ze drillen op de reverse van de molen ipv de slip te gebruiken. Weet iemand waarom zij dit doen? Ik zie er het voordeel niet van in.
Bij de eerst volgende frankrijktrip ga ik dit de eerste beste brit vragen, want ik vraag me dit al een tijd af, maar misschien kan iemand het me zeggen.
Ik ben een back "winder" maar heb dit al eens hier ter sprake gebracht, maar dit is aan dove mans oren gericht, "de slip klinkt zo lekker" "waarom zou je dat doen met de slips van tegenwoordig" Of je krijgt een mening te horen van iemand die dat nog nooit heeft gedaan, Ben je echt geïnteresseerd in deze techniek/manier van vissen?, dan spreek ik er alleen nog over in PM of chat via Facebook, ben je al in mijn lijst? kom via deze dan met vragen hier over niet? https://www.facebook.com...carpangler.1?ref=tn_tnmnwelkom dan. Bewerkt door de gebruiker zondag 26 mei 2013 18:42:25(UTC)
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
d |
Say hello to my little friend |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
DavidT schreef:d |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Henk begrijp mij niet verkeerd, heb hier geen mening over, maar kon mij geen direct voordeel verzinnen. Ieder zijn eigen stijl, en gelukkig maar want stel je voor iedereen was hetzelfde. Ik ga het de volgende keer gewoon eens uitproberen. Bevalt het dan is dat mooi, bevalt het niet, dan ook. En bedank voor de uitnodiging, alleen vraag je dit nu toevallig aan de enige op de wereld die (nog) geen facebook heeft. Moet er maar eens van gaan komen dan. Bewerkt door de gebruiker zondag 26 mei 2013 21:04:49(UTC)
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Nou Sander je ben niet de enige ik heb ook geen Facebook . Maar ik denk wel dat het proberen waard is ,heb het zelf ook nog nooit geprobeerd maar zal het eens een keer doen. Ik denk omdat mensen het niet zgewend zijn dat ze het al snel een negatieve oordeel er over hebben . Maar misschien moet je het een paar keer de kans geven. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
|
IDD Griend Ik was ook altijd een grote tegenstander. Maar het is er best gezellig met al die karper vissers, er zitten er alleen een paar tussen die gooien er van alles op, gek word je van ze. Sander PM |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.