15 ponder Lid sinds: 7-5-2013(UTC) Berichten: 151 Locatie: Arnhem Bedankjes: 7 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
met wat voor boilies kan je het best vissen in sloten. groetjes jermaine |
Like ook onze FaceBook Pagina! Carp&PikeFishingTeam Groetjes Jermaine Scheenstra 11 jaar |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
in sloten zou ik niet met boilies vissen maar gewoon met brood of mais |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Een karper in de sloot Is snel gevangen op worm of brood. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 7-5-2013(UTC) Berichten: 151 Locatie: Arnhem Bedankjes: 7 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
ja dat snap ik ik vis ook vaak met de korst vandaag en gister nog en gister met mijn vader nog een schubje gevangen |
Like ook onze FaceBook Pagina! Carp&PikeFishingTeam Groetjes Jermaine Scheenstra 11 jaar |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Lekker een blikje zoete maïs |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
griend schreef:Lekker een blikje zoete maïs |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
|
oke dus niet met boilies maar gewoon met mais of wormen/maaien ? |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
|
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
penhengeltje een blikje mais en wormen, al zie je karper zwemmen, wormpje ervoor en vaak heb je hem dan, anders voerstekje maken met mais en dan alle plkjes afvissen |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jermainescheenstra schreef:oke dus niet met boilies maar gewoon met mais of wormen/maaien ? Maaien doe je met een grasmaaier.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 13-8-2012(UTC) Berichten: 109
|
je kan ook gewoon een hele kleine boilie proberen van 10 mm of 12mm je moet gewoon van alles wat proberen en mais op een hair schuiven kan nooit wat kwaad haha vangze |
blanken kan bij iedereen voorkomen dus haak niet af en blijf proberen en je zult het resultaat vanzelf zien ! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-3-2011(UTC) Berichten: 140
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Waarom zou je niet met boilies in sloten kunnen gaan vissen? Ik gebruik hier gewoon 20mm boilies voor.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 9-3-2012(UTC) Berichten: 83
|
DioR schreef:Waarom zou je niet met boilies in sloten kunnen gaan vissen? Ik gebruik hier gewoon 20mm boilies voor.
omdat het een stuk goedkoper kan en zeker voor de jeugd is dit veel aantrekkelijker |
Een dag niet gevist is een dag niet geleefd |
|
|
|
|
ja soulbind3 precies ik ben pas 10 jaar hoor DioR!!! hahaha |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Bovendien zijn boilies aanvankelijk alleen maar ontwikkeld voor situaties waar kleiner en zachter ass te witvis gevoelig is
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Mais, of mais en anders gewoon mais proberen. Als dat niet werkt, kan je nog mais proberen. Of wormen. En qua prijs kan je i.p.v. een kilo boilies een heleboel blikken mais kopen.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Heeft er al iemand mais genoemd? Schijnt ook te werken. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 8-8-2012(UTC) Berichten: 29
|
Jongens, maar het nou niet te moeilijk! Maïs+pennetje is gewoon het beste in deze situatie
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.