Nieuwe uitzetting Lid sinds: 4-5-2013(UTC) Berichten: 3
|
hallo iedereen. ik wil een nieuwe karpermolen kopen en ik zat te denken aan een shimano usa baitrunner. ik weet alleen niet welke maat ik moet nemen. de 12000d of een slag kleiner. weet iemand het verschill tussen die maten/ alvast bedankt
zico
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
ik zou de 6000 serie nemen, daar vang je de meeste 30-ponders in de Lee mee. als aas zal ik een snowmanrig nemen.
succes |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
wietse97 schreef:ik zou de 6000 serie nemen, daar vang je de meeste 30-ponders in de Lee mee. als aas zal ik een snowmanrig nemen.
succes Dus door die molen vang je 30 ponders??? Met Andere molens lukt dat niet? |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
kijk wat het beste bij je hengel past. de optimale grote van de molen kan je zien als je de molen aan de reel vastzet en dan door het startoog kijkt zit de spoel mooi in de grote van het start oog past die er goed bij valt de spoel buiten de startoog is de molen te groot en zal het met werpen de lijn veel afremmen |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
wietse97 schreef:ik zou de 6000 serie nemen, daar vang je de meeste 30-ponders in de Lee mee. als aas zal ik een snowmanrig nemen.
succes Dat slaat nergens op xD |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
succes hahahaha, volgens mij moet jij nog veel leren !! |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
zico schreef:hallo iedereen. ik wil een nieuwe karpermolen kopen en ik zat te denken aan een shimano usa baitrunner. ik weet alleen niet welke maat ik moet nemen. de 12000d of een slag kleiner. weet iemand het verschill tussen die maten/ alvast bedankt
zico De usa baitrunner is een goede molen kijk eens naar je soort visserij, en stem daar de aankoop op af. |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
succes Dan ga ik ze ook maar aanschaffen.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Henk Haarlem schreef:wietse97 schreef:ik zou de 6000 serie nemen, daar vang je de meeste 30-ponders in de Lee mee. als aas zal ik een snowmanrig nemen.
succes Dus door die molen vang je 30 ponders??? Met Andere molens lukt dat niet? klopt helemaal niet ik heb op een 2500 molentje op de pen ook een 29 ponder gevangen |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 6-3-2013(UTC) Berichten: 71
Bedankjes: 1 keer
|
succes Is ook nieuw voor mij dat je met een bepaald soort molen 30ers vangt.. welke serie heb ik dan nodig voor 40ers?? d Bewerkt door de gebruiker maandag 27 mei 2013 13:22:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
it's not just fishing........it's a way of LIfe... |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 6-5-2012(UTC) Berichten: 118
|
succes Misschien de winkelier zo verteld ofzo
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Ik zie in het vangsten topic nog geen 30ers van jou voorbij komen wietse |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
|
Henk Haarlem schreef:wietse97 schreef:ik zou de 6000 serie nemen, daar vang je de meeste 30-ponders in de Lee mee. als aas zal ik een snowmanrig nemen.
succes Dus door die molen vang je 30 ponders??? Met Andere molens lukt dat niet? dat was een grapje tussen ons, snap dat t raar overkomt |
|
|
|
|
|
thimon schreef:wietse97 schreef:ik zou de 6000 serie nemen, daar vang je de meeste 30-ponders in de Lee mee. als aas zal ik een snowmanrig nemen.
succes hahahaha, volgens mij moet jij nog veel leren !! eh nee, was een grapje tussen mij en zico |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 4-5-2013(UTC) Berichten: 3
|
wat wietse zij was een grapje ik ken hem en hij is een hele goede visser
gr zico
|
|
|
|
|
wietse97 schreef:thimon schreef:wietse97 schreef:ik zou de 6000 serie nemen, daar vang je de meeste 30-ponders in de Lee mee. als aas zal ik een snowmanrig nemen.
succes hahahaha, volgens mij moet jij nog veel leren !! eh nee, was een grapje tussen mij en zico Ooooo met een was ik er niet op ingegaan, kwam nu gek over. Maar goed |
|
|
|
|
Henk Haarlem schreef:wietse97 schreef:thimon schreef:wietse97 schreef:ik zou de 6000 serie nemen, daar vang je de meeste 30-ponders in de Lee mee. als aas zal ik een snowmanrig nemen.
succes hahahaha, volgens mij moet jij nog veel leren !! eh nee, was een grapje tussen mij en zico Ooooo met een was ik er niet op ingegaan, kwam nu gek over. Maar goed Haha ja ik snap dat het misschien wel gek over zou komen. Maakt niet uit |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 11-5-2013(UTC) Berichten: 18 Locatie: riethoven
|
ik heb ondervonden in die korte tijd dat ik vis dat ik nooit geen baitrunners meer neem ik pak vortaan feeder molens met een snelle slip het kan allemaal kapot gaan met die baitrunners maar het is voor iedere visser verschilt ik hoop dat je er wat aan hebt.
mvg,
dominic janssen |
wie niet waagt die niet wint wie het kleine niet eert is het groote niet weert probeer is iets anders. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.