25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
nieuwe fox dvd :carp fiching edges : als je even 3uur tijd hebt e
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2013(UTC) Berichten: 200
|
Leuke video. Wat een verschil met vroeger! Kan me nog herinneren dat we vroeger videobanden gingen huren in de hengelsportzaak van Fox. Was nog met Matt Hayes en Max Cottis, die banden waren zo grijs gedraaid dat het beeld boven gewoon vervormd was. En dan na het kijken van de video's vol goeie moed boilies draaien (met de hand). Kan helaas maar 1 van die banden terugvinden op youtube.
|
DUSSSS.............IK DENK IK ZEGGET FF |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
bedoel je de 2 voorige dvd's ? dit is de 3de
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2013(UTC) Berichten: 200
|
Weet je dat zeker? Ik heb meerdere video's in gedachten. Kan ook zijn dat er andere tussen hebben gezeten, waar ik over praat is zeker 15 jaar geleden. |
DUSSSS.............IK DENK IK ZEGGET FF |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Bedankt voor het delen, is ff op me gemakkie kijken. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 6-1-2013(UTC) Berichten: 12
|
Thanx for the share!!! Alvast wat te kijken in het begin van de vakantie
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-6-2013(UTC) Berichten: 144
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Er zijn 2 nieuwe dvds van fox he
Ik heb ze hier allebei liggen.
Er is een engelse dvd, en er is ook nog een nederlandse dvd uit gebracht. Het is niet alleen een vertaling.
|
|
|
|
|
ik weet het heb er de triler al van geplaatst maar de dvd zelf is nog niet op het net te vinden . van zo dar hij online is zal ik hem posten
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.