25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
hallo,
ik heb 3 molens van shimano, de baitrunner USA d de nieuwe versie (die gouden). maar nu heb ik al een paar maanden een probleem telkens als ik een vis aant drillen ben en de slip wat vaster zet gaat de baitrunner aan terwijl de baitrunner klep dicht staat. dus ik moet iedere keer de baitrunner op zijn vast zetten tijdens het drillen. en dan blijft die nog op de baitrunner stand staan. ik kan gewoon niet op de slip drillen maar alleen op de baitrunner.
wie herkent dit? en hoe kan ik dat (zelf) maken ik heb dit bij 2 molens.
MVG jori aarts |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
jori schreef:hallo,
ik heb 3 molens van shimano, de baitrunner USA d de nieuwe versie (die gouden). maar nu heb ik al een paar maanden een probleem telkens als ik een vis aant drillen ben en de slip wat vaster zet gaat de baitrunner aan terwijl de baitrunner klep dicht staat. dus ik moet iedere keer de baitrunner op zijn vast zetten tijdens het drillen. en dan blijft die nog op de baitrunner stand staan. ik kan gewoon niet op de slip drillen maar alleen op de baitrunner.
wie herkent dit? en hoe kan ik dat (zelf) maken ik heb dit bij 2 molens.
MVG jori aarts even opsturen naar Shimano ! die kunnen je vast verder helpen. of even bij je plaatselijke hengelsportzaak langs gaan. b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2011(UTC) Berichten: 115
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
niet zelf knutselen daar worden ze echt niet beter van en als je het bij 2 heb dan is het waarschijnlijk een productie foutje ofzo doe er een mooi net geschreven brief bij en terug in het doosje als je die nog hebt en waarschijnlijk word het gewoon vergoed als je het maar goed aanpakt b |
Vissen leer je door veel te vissen |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik zou het zelfde doen nippie |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-8-2012(UTC) Berichten: 81
|
nippie schreef:niet zelf knutselen daar worden ze echt niet beter van en als je het bij 2 heb dan is het waarschijnlijk een productie foutje ofzo doe er een mooi net geschreven brief bij en terug in het doosje als je die nog hebt en waarschijnlijk word het gewoon vergoed als je het maar goed aanpakt b inderdaad nippie
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.