30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Oke vreemd, dus een reisverzekering geld ineens niet meer als je bijvoorbeeld: Naar frankrijk op vakantie met de tent. En je hebt geen reservering gemaakt. Vervolgens ga je op de parkeerplaats een natje en een droogje doen en wordt je koffer uit de auto gestolen of je skibox geopend en leeggehaald.
Volgens degene die mij bij de ANWB heeft geinformeerd ben je dan gewoon verzekerd: Dus als ik een weekend aan het vissen ben en ik wordt beroofd in mijn slaap. Bel ik de anwb geef aan dat ik op reis ben naar een lokatie in of buiten nederland om daar een "vakantie"week te vissen en dat ik op lokatie of parkeerplaats ben beroofd van mijn visspullen/bagage. Dan valt dit gewoon onder reisverzekering. Als ik op reis ben naar amsterdam vanaf groningen is mijn bagage ook verzekerd. Hoef ik geen hotel voor te boeken.
Ik denk dat ze je eerst hiermee willen afhouden maar als je op je strepen gaat staan je ineens in je gelijk wordt gesteld. Het blijven verzekeringsmaatschappijen!
PS. Geen aanval op jou hóór. Jij hebt je natuurlijk ook gewoon laten informeren! Ik ga er nog wel even een keer achteraan. Want het is ook goed voor overige karpervissers dit goed te weten. |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Zo is het mij ook verteld met de doorlopende reisverzekering (Univé in mijn geval). Geen reservering, niet verzekerd. Als je naar BTW zou gaan en je hebt gereserveerd, dan ben je verzekerd. Zit je aan de andere kant van het hek aan het kanaal met de gewone vergunning en dus zonder reservering, dan ben je niet verzekerd. |
Linkloos |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-3-2011(UTC) Berichten: 83
|
Ik vat het ook niet op als een aanval hoor PatricS. Ik snap je reactie. Ik heb hetzelfde aangegeven aan de mevrouw die me te woord stond. Gaf het voorbeeld van backpacken in het buitenland. Dan ben je wel op reis maar hoef je geen bewijs van overnachting te hebben bijvoorbeeld en ben je wel verzekerd maar als je hier gewoon op reis bent zonder iets te boeken dan ben je volgens hun regels niet op reis...
Komt er op neer dat je niet verzekert bent als je hier aan het kanaal gaat zitten vissen. En ja wellicht als je het nodig hebt en er echt werk van gaat maken dat je dan je gelijk krijgt maar ik vermoed dat dat een juridische strijd zal worden en ik vraag me af of die kosten weer opwegen tegen het eventuele resultaat. Ik ga het risico niet lopen en ga denk ik toch kiezen voor de optie die ik zelf eerder heb aangedragen.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.