Nieuwe uitzetting Lid sinds: 13-5-2013(UTC) Berichten: 3
|
mensen recent op great lake geweest en miss wat info
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
harry haak schreef:mensen recent op great lake geweest en miss wat info Nope. Wel op een great river, maar dat was pet. Welkom btw.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
zorg dat je op stek 1 komt te zitten veruit de beste stek van het water.
of op de grote landtong aan de overzijde dan heb je veel mogelijkheden en ruimte
succes
|
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
|
josvanpinxteren schreef:zorg dat je op stek 1 komt te zitten veruit de beste stek van het water.
of op de grote landtong aan de overzijde dan heb je veel mogelijkheden en ruimte
succes
oke dus stek 1 of de landtong de stekke worden daar verdeeld doormiddel loten of mag je kiezen ik zorg dat ik vroeg daar ben en aas ik neem zowiezo proline mee nog suggestie zoet of vis
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
harry haak schreef:josvanpinxteren schreef:zorg dat je op stek 1 komt te zitten veruit de beste stek van het water.
succes
oke dus stek 1 of de landtong de stekke worden daar verdeeld doormiddel loten of mag je kiezen ik zorg dat ik vroeg daar ben en aas ik neem zowiezo proline mee nog suggestie zoet of vis ik zou gewoon beide meenemen |
|
|
|
|
|
FisherDaniel schreef:harry haak schreef:josvanpinxteren schreef:zorg dat je op stek 1 komt te zitten veruit de beste stek van het water.
succes
oke dus stek 1 of de landtong de stekke worden daar verdeeld doormiddel loten of mag je kiezen ik zorg dat ik vroeg daar ben en aas ik neem zowiezo proline mee nog suggestie zoet of vis ik zou gewoon beide meenemen ben jij de leukste thuis he
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
harry haak schreef:FisherDaniel schreef:harry haak schreef:josvanpinxteren schreef:zorg dat je op stek 1 komt te zitten veruit de beste stek van het water.
succes
oke dus stek 1 of de landtong de stekke worden daar verdeeld doormiddel loten of mag je kiezen ik zorg dat ik vroeg daar ben en aas ik neem zowiezo proline mee nog suggestie zoet of vis ik zou gewoon beide meenemen ben jij de leukste thuis he meestal wel, maar ik bedoel neem gewoon vis en zoete boilies mee. mocht het ene niet werken probeer je het met het andere |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.