logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
promise2die4  
#21 Gepost : donderdag 16 mei 2013 11:26:38(UTC)
promise2die4


10 ponder

Lid sinds: 13-4-2011(UTC)
Berichten: 84

Er zitten ook zeker steuren, niet groot maar ze zitten er wel.

Wat betreft meerval kan ik aleen melden, dat ik wat foto's gezien heb van het water toen het nog anders heete en daar zag ik ook geen foto's van meerval wel steuren Knipoog

en je hebt stek 1,... das een goeie stek.
Toen wij aan kwamen zaten daar wat fransen en die hadden iets van 40 runs en 25 vissen in iets minder dan en week.
je zit uit de wind daar en strak tegen de kant aan vissen links van de stek.

Ben ook nog even wezen kijken toen die fransen weg waren en als je rechts tegen het eiland aan ligt, dan heb je daar een grote stenen plaat, dat lag vol met mais en je zag dat er van gegeten was ook lagen er enkele boilies maar niet veel.

Dus als je alleen gaat op die stek pak je beide plekken, ga je samen op die stek zou ik voor het eiland kiezen Knipoog

Succes.

Bewerkt door de gebruiker donderdag 16 mei 2013 11:27:40(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Jeroen Luppe  
#22 Gepost : zondag 19 mei 2013 12:15:49(UTC)
Jeroen Luppe


25 ponder

Lid sinds: 12-6-2010(UTC)
Berichten: 437

Frank Penning schreef:
Ik zit er volgende week, zal mij benieuwen hoor veel goede verhalen. Dus het water is erg helder? ook wier?


En ik ga mee!!! BigFish
The Baits
Frank Penning  
#23 Gepost : zondag 19 mei 2013 15:09:16(UTC)
Frank Penning


20 ponder

Lid sinds: 27-8-2009(UTC)
Berichten: 375

heb jij ff mazzel luppe dat je mee mag...hahahahah... gaan we ff weer knallen daar zo Tik 'm aan!
sam1979  
#24 Gepost : maandag 20 mei 2013 16:00:15(UTC)
sam1979


5 ponder

Lid sinds: 26-1-2012(UTC)
Berichten: 45

Weet niet zeker of het steur was maar heb tot twee keer gezien dat er in korte tijd een hele streep over het water lag.
Toen ik met de boot ging kijken bleek het allemaal bodem materiaal te zijn wat omhoog was gekomen.
Dit in een diagonale streep over het gedeelte van de plas waar wij zaten.
je zag het verplaatsen naar het eiland schuin links van ons.
Aangezien een steur een bodem azer is leek mij dit een logische verklaring.

Wij hebben aangezien wij de hele plas de eerste dag voor onzelf hadden twintig kilo mais verspreid over een strook van ong. 50 meter.
Daar overheen op de plekken waar wij de markers hadden geplaatst vijf kilo boilies.
Daarna elke keer na een vangst de desbetreffende plek weer aangevoerd met twee kilo boilies.
Dit hield de vis bij het eiland zeker actief daar kwamen de meeste vissen vanaf.

Ben benieuwd hoe het bij jullie verloopt, wens jullie in ieder geval een goede vangst.Like

Groeten sam
Frank Penning  
#25 Gepost : maandag 20 mei 2013 17:10:15(UTC)
Frank Penning


20 ponder

Lid sinds: 27-8-2009(UTC)
Berichten: 375

zo dan hebben jullie flink gevoerd voor half april met de koude temperaturen Tja
sam1979  
#26 Gepost : maandag 20 mei 2013 19:35:15(UTC)
sam1979


5 ponder

Lid sinds: 26-1-2012(UTC)
Berichten: 45

Valt wel mee op een bestand van plusminus 900 karpers en die lappen van brasems die er rondzwemmen.
Kreeg op een gegeven moment een run waar je u tegen zegt en daar kwam me een snotlap tevoorschijn hahaha!!!

Draai sowieso altijd mijn eigen bollen zonder conserveringsmiddelen wat naar mijn mening op veel wateren de doorbraak geeft.
Waar ik bij een fabrieksboilie vaak merk dat de karper na een x aantal bollen verzadigd is lopen de aanbeten bij mijn eigen gedraaide bol langer door.
Althans dat is mijn ervaring.

Op het gedeelte van de plas waar wij zaten was de vis ook duidelijk aanwezig.
Tegen de avonduurtjes sprong de ene na de andere jetser aan de oppervlakte.

Het heeft ons in ieder geval een aantal leuke vissen opgeleverd.

Gr, Sam
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (3)
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.