15 ponder Lid sinds: 1-3-2011(UTC) Berichten: 140
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Hallo,
Ik heb thuis een rolletje fluorcarbon leader materiaal liggen. Deze heb ik ooit een keer gekregen. Nu vroeg ik mij af hoe ik er een fatsoenlijke leader van kan knopen. Wat is bijvoorbeeld een goede knoop om fluorcarbon te bevestigen op een fluorcarbon coated lijn (p-line). En hoe maak ik een mooi klein maar vooral erg sterk lusje aan de fluorcarbon leader?
Alvast bedankt voor de tips!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
DioR schreef:Hallo,
Ik heb thuis een rolletje fluorcarbon leader materiaal liggen. Deze heb ik ooit een keer gekregen. Nu vroeg ik mij af hoe ik er een fatsoenlijke leader van kan knopen. Wat is bijvoorbeeld een goede knoop om fluorcarbon te bevestigen op een fluorcarbon coated lijn (p-line). En hoe maak ik een mooi klein maar vooral erg sterk lusje aan de fluorcarbon leader?
Alvast bedankt voor de tips! http://www.youtube.com/w...bedded&v=u-DVHjWSfUoOER sterk. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-3-2011(UTC) Berichten: 140
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Thnx voor de tip. Kende de glue al. Alleen nu heb ik nog steeds geen lusje in de fluorcarbon leader en ook geen bevestiging van de leader naar mijn hoofdlijn (fluorcarbon coated p-line). Ik ben niet van plan dit te gaan lijmen met de p-line glue.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
DioR schreef:Thnx voor de tip. Kende de glue al. Alleen nu heb ik nog steeds geen lusje in de fluorcarbon leader en ook geen bevestiging van de leader naar mijn hoofdlijn (fluorcarbon coated p-line). Ik ben niet van plan dit te gaan lijmen met de p-line glue. Dat lusje maak je met deze p line glue En die hoofdlijn verbinding gewoon glijknoopje? |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.