5 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 31
|
Hallo,
Nu dat ik wat meer wil vissen (en meer wil voeren) en ik geen zin meer heb om de hoofdprijs te betalen voor boilies was ik een beetje opzoek gegaan. Omdat ik het geld me niet komt aanvliegen zijn de 'A' merken geen optie voor mij.
Ik heb een paar vraagjes over de Bossche boilies.
Na wat research heb ik verschillende meningen gelezen over de boilies. Vooral de oudere berichten waren niet te spreken over deze boilie. Is dit inmiddels anders? En wat zijn jullie ervaringen?
Over de bol: Hoe zit het met de hardheid en versheid van de boillies? En dan als laatste vraag welke smaak kunnen jullie me aanraden? (Ik vis op klei bodem waarbij de geur van de klei snel in de boilie trekt)
Alvast bedankt Mvg Bjorn
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
De slechte berichten hadden met de vorige eigenaar te Maken. Na Overname is de kwaliteit goed vooruit Gegaan. Probeer eens Een paar kg, als je het niks vind Probeer je de volgende keer Wat Anders.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 6-3-2013(UTC) Berichten: 71
Bedankjes: 1 keer
|
heb laatst 10 kilo gekocht op carpsquae 5 kilo monstercrab en 5 kilo spicy fish. ben ze nog aant testen maar moet zeggen dat ik op mn vertrouwde proline garlic robinred betere vangsten boek. maar hb met de monstercrab wel al gevangen.. b Bewerkt door de gebruiker vrijdag 17 mei 2013 20:57:18(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
it's not just fishing........it's a way of LIfe... |
|
|
|
|
dank jullie wel voor de reactie's. Ik heb er zeker wat aan!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Ik zeg: Vissen waar je mee voert. Ik weet dat dit niet je vraag is en dat dit niet je bedoeling is. Maar als je ergens anders mee gaat voeren dan met hetgeen je vist, probeer dan eens tijgernoten. Zijn ook niet zo gek duur en kunnen soms goed in je voordeel zijn. |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
|
Jasperbuth schreef:Ik zeg: Vissen waar je mee voert. Ik weet dat dit niet je vraag is en dat dit niet je bedoeling is. Maar als je ergens anders mee gaat voeren dan met hetgeen je vist, probeer dan eens tijgernoten. Zijn ook niet zo gek duur en kunnen soms goed in je voordeel zijn. Ik vis altijd met 1 hengel tijgernoten en andere boilie. Maar ik waardeer je advies.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.