10 ponder Lid sinds: 22-4-2013(UTC) Berichten: 67
|
hallo
ik wil zelf bolies gaan maken heb al beetje op internet youtube rontgeneust, maar wat voor matriaal heb ik precies nodig? en wat voor spullen enz allemaal alvast bedankt!
ps als je het zo wilt doen zo ik het helemaal top vinden!
1. bolie gun 17euro 2. rol tafel 20euro 3. .... 4. ... 5. ....
totaal:.... |
vissen doe je bij de visboer
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
3 mix; legt er aan hoe duur jij het wil 4 eieren; ± 15 cent per st 5 elleboog vet; gratis 6 doorzettingsvermogen; onbetaalbaar 7 pan water; in de keuken te vinden 8 theedoek; in de kastjes van je moeder 9 vriezer; zeer waarschijnlijk in de keuken te vinden. 10 evt flavours verschillend aan prijs of anders door de kruidenrek gaan van je moeder. Bewerkt door de gebruiker donderdag 16 mei 2013 22:28:23(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Voor iemand die 3 jaar niks vangt en tips enz. vraagt, ga je niet een beetje te hard van stapel. Je hebt er nu 3 gevangen, ga nu niet proberen zelf het wiel uit te vinden, probeer te leren door wat je nu anders doet, de boilies uit de winkel zullen voor jou vangsten niet onder doen.
|
|
|
|
|
Henk Haarlem schreef:3 mix; legt er aan hoe duur jij het wil 4 eieren; ± 15 cent per st 5 elleboog vet; gratis 6 doorzettingsvermogen; onbetaalbaar 7 pan water; in de keuken te vinden 8 theedoek; in de kastjes van je moeder 9 vriezer; zeer waarschijnlijk in de keuken te vinden. 10 evt flavours verschillend aan prijs of anders door de kruidenrek gaan van je moeder. thanks! dus ik kan gewoon kruiden pakken? en niet speciaal bij een viswinkel halen maar ik wil geen troep als je dat snapt ;p |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Nee kijk eens naar masala kruiden.
Maar wat Jannes ook zegt, loop niet zo van stapel, de bollen die je kan kopen zijn goed genoeg. |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
justinlok schreef:Henk Haarlem schreef:3 mix; legt er aan hoe duur jij het wil 4 eieren; ± 15 cent per st 5 elleboog vet; gratis 6 doorzettingsvermogen; onbetaalbaar 7 pan water; in de keuken te vinden 8 theedoek; in de kastjes van je moeder 9 vriezer; zeer waarschijnlijk in de keuken te vinden. 10 evt flavours verschillend aan prijs of anders door de kruidenrek gaan van je moeder. thanks! dus ik kan gewoon kruiden pakken? en niet speciaal bij een viswinkel halen maar ik wil geen troep als je dat snapt ;p als je even de zoekfunctie gebruikt staan er genoeg recepten, van simpel tot...., en alle ingrediënten beschreven tot de grammen en ml.
|
|
|
|
|
ik heb al een forum over bollen gelezen maar nog bedankt het scheelt me wel wat geld! en een bolie gun kan ik gerust maken van een purspuit. |
|
|
|
|
|
De grootste fout die je kan maken met vissen is, dat je denkt het in de keuken te vinden. Maak meer uren aan het water met peilen, observeren, voeren, en vissen, wedden dat je dan meer gaat vangen.. Wat is er mis met tijger noten, gewoon weken koken en voeren, niet meer niet minder. En NIETS bijvoegen geen bier geen suiker geen pis. KEEP IT SIMPLE. |
|
|
|
|
justinlok schreef:ik heb al een forum over bollen gelezen maar nog bedankt het scheelt me wel wat geld! en een bolie gun kan ik gerust maken van een purspuit. Lekkere schuimbollen, blijven wel lekker drijven.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-7-2012(UTC) Berichten: 283
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ga lekker zoals Henk al zei met tijgernoten vissen, laatst nachtsessie gehad en het werd uiteindelijk 2-1 voor de tijgernoot. Maar denk wel aan de bereiding van de noten!!! b
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 28-8-2012(UTC) Berichten: 725
Bedankjes: 8 keer Is 83 keer bedankt in 76 post(s)
|
Hallo Als je begin met bollen draaien wel wat simpel houden en niet teveel ,recepten lezen anders geraak je echt in de war. Begin maar eens met een gewone standaartmix een luc debaest mix doet het na 20 jaar nog op vele wateren goed. En als je kruiden wil èèn van mijn persoonlijke favorieten is knoflookpoeder te gebruiken rond de 5 procent dan zullen je boilies al goed ruiken b . Bij het koken best in openlucht vanwege de geurginder binnen in huis.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
kokend water, pan en iets om het in te laten drogen en een vriezer |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.