5 ponder Lid sinds: 25-5-2010(UTC) Berichten: 16
|
Momenteel wordt er weer redelijk Karper gevangen in madestein en de Wen
Een tijdje terug hebben ze weer genoeg vis uitgezet
wat ook laatst gezien heb is dat weer op de lozerlaan terhoogte van de eilandjes weer gevist wordt op karper
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-5-2010(UTC) Berichten: 237
|
Ja ik woon naast de lozerlaan maar ze zijn daar erg schuw en er ligt veel rotzooi in het water bij de eilandjes. |
Een dag niet gevist, is een dag niet geleeft. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
zit er bij de wollebrand wat? |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
er zit idd in elk slootje wel wat,
heeft iemand van jullie wel eens in de lee gevist? dit is een rivier/kanaal/vaart dwars door de lier. ik heb gehoor dat aan de breede lee grote karpers zijn gevangen, maar nog nooit een foto of vis langs zien komen, wel staan er vaak tentjes?
iemand?
|
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 4-5-2013(UTC) Berichten: 3
|
beste wietse ik heb aardig wat ervaring aan de lee en heb er wel eens een 30 ponder gevangen dus ga er lekker vissen
|
|
|
|
|
heel leuk zico |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 14-5-2013(UTC) Berichten: 23
|
|
Zwaarste karper dit jaar: 16 pond |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Hoi Wietse, De Lee is ook het water wat in verbinding staat met de rest van het Westland. Ik heb op de Nieuwe Tuinen gewoond, 3 stappen lopen en ik lag in de Lee. Heb er best wat vis gevangen hoor! Vaak niet heel groot maar soms liep het echt als een trein. Probeer eens een voerstek op te bouwen, Dan weet ik zeker dat jij vis gaat vangen! Wie weet tot ziens Groetjes Tim |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 3-5-2013(UTC) Berichten: 34
Bedankjes: 1 keer
|
Beste Tim,
Met wat ving je ze dan, boillies?
Alvast bedankt, Sander |
gooi je problemen uit, vang je dromen |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Van boilies tot aan duivenvoer.. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
Tim_Ellerman schreef:Hoi Wietse, De Lee is ook het water wat in verbinding staat met de rest van het Westland. Ik heb op de Nieuwe Tuinen gewoond, 3 stappen lopen en ik lag in de Lee. Heb er best wat vis gevangen hoor! Vaak niet heel groot maar soms liep het echt als een trein. Probeer eens een voerstek op te bouwen, Dan weet ik zeker dat jij vis gaat vangen! Wie weet tot ziens Groetjes Tim ah super Tim, bedankt! ik ga van de zomer wel wat voerstekjes maken, en uitproberen wat er goed werkt: bolies, tijgernoten, dumbels (dressuur)of gewoon old skool mais. ik ben alleen bang dat er sommige andere mensen op me voerstek gaan vissen ;O wat is uw zwaarste die u er gevangen heeft? ik hoop u ook eens te ontmoeten Groeten Wietse |
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 21-9-2014(UTC) Berichten: 2 Locatie: monster
|
he jongens ik vis pas net met karperhengel maar ik weet nog niet echt welk goed aas er is en zo of waar goeie karper stekken zijn maar ik zo ook graag willen weten of iemand in monster woond en is een keer weer gaat vissen ouzo of ik dan mee kan vissen om nog wat te leren van julie
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.