CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
15 ponder Lid sinds: 26-9-2012(UTC) Berichten: 182
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
deze staat ook nog hoog haan in men verlang lijstje maar eers verder sparen
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Heb zelf nu ook al een aardige tijd de banksticks en buzzerbars van black label, vind het erg mooi maar wil ook weer niet zeggen dat het allemaal erg perfect werkt, heb er vaker last van dat de bankstick langszaam in elkaar schuift. Hier trouwens mijn totaale setje PascalP heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
PascalP welke tent is dat? |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
|
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 8-2-2013(UTC) Berichten: 11
|
Aan timvanzanten, mooie setje heb je daar, maar tog enkele minpuntjes te zien, ik leg steeds mijn hengels zo dat mijn oog steeds voor mijn biepers liggen, en molen zo dat hij naar boven ligt, snap je wat ik bedoel
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2013(UTC) Berichten: 200
|
nee whizzard. Ik denk dat meerdere niet snappen at je bedoeld. Wat bedoel je met "de molen zo dat hij naar boven ligt"? En wat is het nut ervan dat de je je startoog voor je pieper hebt? Als het goed is heb je je slip openstaan (tenzij je het over obstakelvissen hebt). Over welke foto van tim van zanten heb je het dan? Bewerkt door de gebruiker zondag 5 mei 2013 21:04:46(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
DUSSSS.............IK DENK IK ZEGGET FF |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Sander Bierglas schreef:nee whizzard. Ik denk dat meerdere niet snappen at je bedoeld. Wat bedoel je met "de molen zo dat hij naar boven ligt"? En wat is het nut ervan dat de je je startoog voor je pieper hebt? Als het goed is heb je je slip openstaan (tenzij je het over obstakelvissen hebt).
Over welke foto van tim van zanten heb je het dan?
Ik denk dat hij bedoeld dat hij zijn handvat en de beugel van de molen naar boven heeft staan, en zijn start oog voor zijn pieper om het bij een run het moeilijker te maken zijn hengel van zijn setup te trekken.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 13-8-2012(UTC) Berichten: 109
|
mooie set up en de foto is ook mooi ik zelf heb nu een rodpod van prologic de lux
en trend strada dsi beetmelder set, ben aan het sparen voor delkim tx plus
en swingers heb ik 2 micro swinger van fox de rode
de molens 2 shimano 10000 ra dl
en hengels 1 fox warrior s en moet de ander nog kopen |
blanken kan bij iedereen voorkomen dus haak niet af en blijf proberen en je zult het resultaat vanzelf zien ! |
|
|
|
|
jannes schreef:Sander Bierglas schreef:nee whizzard. Ik denk dat meerdere niet snappen at je bedoeld. Wat bedoel je met "de molen zo dat hij naar boven ligt"? En wat is het nut ervan dat de je je startoog voor je pieper hebt? Als het goed is heb je je slip openstaan (tenzij je het over obstakelvissen hebt).
Over welke foto van tim van zanten heb je het dan?
Ik denk dat hij bedoeld dat hij zijn handvat en de beugel van de molen naar boven heeft staan, en zijn start oog voor zijn pieper om het bij een run het moeilijker te maken zijn hengel van zijn setup te trekken. Aah op die fiets! Moet iedereen lekker zelf weten toch. Ik vind het startoog voor je beetmelder in ieder geval onzin. |
|
|
|
|
Vorige week na lange tijd weer eens een midweekje geweest. Ook maar even een (sfeer )foto gemaakt van me setupje. Zoals je ziet allemaal oud spul, behalve de hengels dan, die zijn na 12 jaar eens vernieuwd. Bewerkt door de gebruiker maandag 13 mei 2013 15:06:28(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Sander Bierglas heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
molens zijn : Daiwa emcastplus 5500 of de 6000?
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
|
|
|
|
|
Zijn de 5500 ers. Wist niet dat er ook nog een 6000 was?! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
Sander Bierglas schreef:Zijn de 5500 ers. Wist niet dat er ook nog een 6000 was?! ja die heb ik die waren er voor ma die zijn niet meer te krijgen ook al enkele jaartjes oud wan ik zocht er toen nog en 3 maar toen waren het de 5500 a maar zien er zelfde uit alen hat de 6000 meer kogellagers
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-3-2013(UTC) Berichten: 95
|
Hier mijn setje tiennes heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
Mijn setje, niet heel duur maar vang er goed vis op! wietse97 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
tiennes schreef:Hier mijn setje mooi water man hehe |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-3-2013(UTC) Berichten: 95
|
Lodewijk schreef:tiennes schreef:Hier mijn setje mooi water man hehe ja he hahah vrij recente foto. je ziet me nog een keer terug weet alleen niet of je er blij van word
|
|
|
|
|
wietse97 schreef:Mijn setje, niet heel duur maar vang er goed vis op! Je moet ergens beginnen en iedereen moet naar zijn eigen beurs kijken. Je bent nog jong, als je maar plezier aan het vissen hebt. Die duurdere spullen komen wel als je gaat werken. b |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 8-3-2013(UTC) Berichten: 24
|
Nog even een keertje in het voorjaarszonnetje! |
Brasemkoning! |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.