CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Je gaat lekker Hennie!:-"
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
|
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 386
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Het pennen loopt lekker op het moment idd. Had er 6 kunnen hebben vanmorgen, 1 losser en 2 keer lijnbreuk. Maar ik doe mijn best, haha. |
Helemaal zelf bedacht.........
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
netjes Hennie...... ga als het meezit volgende week weer eens pennen..... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-3-2010(UTC) Berichten: 291
|
Vandaag even van 11.30 uur tot 17.30 uur gezeten en eindelijk van die vervelende 0 af!!! Had er 3!!! Niet zulke grote vissen, maar sterk genoeg voor een leuke drill!! En een karper is een karper en wie het kleine niet eert......... Bewerkt door de gebruiker zondag 20 juni 2010 23:42:20(UTC)
| Reden: Niet aangegeven kingmat285 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Don't dream your dreams, but catch'em!!
De dikste vis is, die vis, die net niet gevangen is...... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Dat zijn leuke vissen, en vooral aan een pennetje! Super
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
drie vissen is zeer netjes! het zal wel een goed gevoel hebben gegeven!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-3-2010(UTC) Berichten: 291
|
Inderdaad Tim!! Had gisteravond nog een kleine schub van 10 pondjes en mijn visman had vanmiddag 2 graskarpers van 17 en 19 pond!! Dus hij ook eindelijk van de 0 af!! |
Don't dream your dreams, but catch'em!!
De dikste vis is, die vis, die net niet gevangen is...... |
|
|
|
|
kijk dat zijn betere berichten, zijn zeker weten een mooie maat voor op de penhengel........ Netjes gedaan.... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
|
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
|
net weer thuis van een avondje pennen, helaas de karpers hadden geen zin om te bijten terwijl ze regelmatig zich lieten zienaan de overvlakte. Heb niet geblankt, heb diverse giebels gevangen(gelukkig geen brasems)....... |
|
|
|
|
|
zo heb gisteren mijn 0 verwijdert, heb gisteren met pennen mijn eerste nederlandse karper vervangen, welliswaar een knolletje van schatting 8pond.... maar die telt ook, tevens een paar giebels en een mooie kroeskarper |
|
|
|
|
|
Goed bezig Steef!! Klasse! De kop is eraf!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
Dat is het betere nieuws Steef toppie!!! |
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
afgelopen nacht 2 schubs van 13kg en 4 (!) lijnbreuken. Blijkbaar vond zo'n irritante zeiler het leuk op tijdens de valavond een boei te positioneren tussen mijn stek op een goeie 200m afstand en de oever. De vis lag massaal op het voer en er volgden 3 runs vrij kort na elkaar waarbij 1 hele zware vis zat De andere lijnbreuk kwam door de basaltblokken voor de kant, een klote nachtje dus Grtz
|
|
|
|
|
dat is balen...... ben ook blij dat de top eraf is, was rustig aan de waterkant tijdens de voetbalwedstrijd........ moet het van de momenten dat is sporadisch ff kan vissen ivm een zwangere vrouw die veel misselijk en doodmoe is......... |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-2-2010(UTC) Berichten: 117
|
deze maand 5 vissen mogen landen tot 20.5 kg waarvan 2 30ty's en een 40ty ... tot eind mei had ik 4 karpers tot 7 kg. |
www.ccmoore.be / www.exclusivebaits.be / www.riviervissen.be |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-6-2010(UTC) Berichten: 20
|
Heb afgelopen vrijdag op een water gevist waar ik nooit eerder heb gevist in Zaandam. Nadat eerst een ophanging van een poot voor mijn Fox Horizon afbrak :'( en daarna nog is een boot mijn lijn mee trok (ging erg vaak goed totdat deze achterlijke #%&#$^# met zijn veel te grote boot en veel te grote moter met een veel te grote snelheid langskwam). Ik heb er uiteindelijk toch een mooie 10 pond schubje uit mogen hengelen: THEDARKEST heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
een leuke beloning voor al je pech niet! het kan soms zo tegen zitten met dat vissen, weet er alles van.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-6-2010(UTC) Berichten: 20
|
Zeker een mooie beloning En dat het kan tegenzitten weet ik, maar deze keer was het wel extreem.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.