15 ponder Lid sinds: 27-1-2013(UTC) Berichten: 134 Locatie: Lommel Bedankjes: 9 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Hallo allemaal, Ik ben opzoek naar een nieuwe bedchair/stretcher maar ik weet eigenlijk niet wat ik wil gaan kopen. het liefst wil ik meteen een goede stretcher kopen die een aantal jaren mee gaat. Ik heb namelijk nu een trend bedchair maar die heeft zijn beste tijd al gehad. Hebben jullie tips voor mij? ik wil ongeveer tussen de 100 en max 200 euro uit geven! Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Jordy |
Vangsten 2014: 25 Persoonlijk record: 26 pond |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
als je er 29 euro bij doet, zou ik voor t nash zed bed gaan. Als je echt wat goedkoper wil, zou k kijken voor de strategy. Vreemd dat je stretcher nu al stuk is trouwens. Ik ben ook aant sparen voor een nieuwe, gewoon omdat het kan, maar opzich is er nog niets stuk aan mijn 10 jaar oude X2(nb!) stretcher. Nu ben ik ook redelijk klein en zwaar dus wordt ie weliswaar ook niet zo belast zeg maar...
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Kijk eens voor de piet vogel jedi bedchair Heb hem voor mijn vriendin gekocht Ziet er degelijk uit en ligt goec Hij is rond de 180 te koop |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 27-1-2013(UTC) Berichten: 134 Locatie: Lommel Bedankjes: 9 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Andre schreef:als je er 29 euro bij doet, zou ik voor t nash zed bed gaan. Als je echt wat goedkoper wil, zou k kijken voor de strategy. Vreemd dat je stretcher nu al stuk is trouwens. Ik ben ook aant sparen voor een nieuwe, gewoon omdat het kan, maar opzich is er nog niets stuk aan mijn 10 jaar oude X2(nb!) stretcher. Nu ben ik ook redelijk klein en zwaar dus wordt ie weliswaar ook niet zo belast zeg maar... beste andre, ik heb mijn stretcher nog niet echt kapot. alleen begin ik wat mankementen te krijgen zoals dat hij wat door gezakt is. Wat kleine bescherm onderdeeltjes zijn er af, waardoor de voorkant wat verzakt is. En ik weet hoe goede stretchers liggen en dat is echt een heel stuk beter als die van mij. ik heb net eens gekeken voor die nash en dat is inderdaad een mooi ding. maar ik vind het erg veel geld voor een stretcher. Die strategy stretchers zien er ook erg goed uit, maar de prijs is echt een heel stuk lager. heb je ervaring met zoon stretcher? niet dat ik dadelijk wat probeer te besparen en uiteindelijk juist duurder uit ben omdat de stretcher weer snel versleten is? Ron van Houtum schreef:Kijk eens voor de piet vogel jedi bedchair Heb hem voor mijn vriendin gekocht Ziet er degelijk uit en ligt goec Hij is rond de 180 te koop beste ron, Die piet vogel stretcher ziet er erg goed uit. maar ik heb weinig ervaring met piet vogel, kun jij me vertellen of de stretcher makkelijk op te zetten is? kan de stretcher tegen een stootje? Ik vervoer een stretcher namelijk veel want heb die eigenlijk altijd bij als ik ga vissen. hartelijk bedankt voor de reacties! met vriendelijke groet, Jordy |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
makkelijk op te zetten? net als de meeste hoor alleen deze heeft clips ipv draaiknoppen hij is licht van gewicht en heeft 4 dubbele poten of die tegen een stootje kan? tja alles kan kapot |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Supreme bedchair van Mack2 met Morpo matras zie sponsor meldingen op dit forum Bewerkt door de gebruiker donderdag 9 mei 2013 23:15:27(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
|
|
|
|
hartelijk bedankt voor de reacties allemaal! Ik denk dat ik binnenkort eens naar een winkel ga waar ze veel verschillende stretchers hebben staan. Zo kan ik de stretchers met elkaar vergelijken.
heeft er misschien iemand ervaring met een fox royale bedchair want die spreekt me ook best wel aan?
met vriendelijke groet,
Jordy |
|
|
|
|
Hallo allemaal, ik wil binnenkort toch zeker een nieuwe stretcher aan gaan schaffen(vorig seizoen niet van gekomen). Zijn er nog meer mensen die goede ervaring hebben met bepaalde stretchers?
Ik wil graag tussen de 100 en 200 euro uitgeven. Zoek een stretcher waar ik voorlopig mee vooruit kan!
Bedankt alvast |
|
|
|
|
Ik heb ondertussen een erg intressante stretcher gevonden. De prijs is zeer goed en het merk klinkt ook aardig. Het gaat om de Prologic Limbo Bedchair en hij kost nu 130 euro. https://www.vanstekelenb.../prologic-limbo-bedchair Heet iemand hier ervaring mee? |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Eerst geschreven door: Ron van Houtum makkelijk op te zetten? net als de meeste hoor alleen deze heeft clips ipv draaiknoppen hij is licht van gewicht en heeft 4 dubbele poten of die tegen een stootje kan? tja alles kan kapot Volledig mee akkoord Ron! Als je eenmaal met een 6 poter(3 dubbele)aan het voeteinde wil gaan zitten, dan lig je sneller voorover in het water dan je denkt, daarom ook de Jedi van Pietje Vogeltje omdat het een 8 poter (4 dubbele) is en er ook nog leuke zijzakjes zijn voor RM beepers en dergelijke........ whitey heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
wil mijn menig toch weer intrekken over die piet vogel na 2 weken ging hij weer terug naar de winkel poten zakten door de vergrendeling Heb toen een Nash zedbed genomen. top stretcher alleen het gewicht pffffff 15 kg Nu was mijn stretcher een indulgence mark 4 aan vervanging toe (1ste versie zonder matras) En heb nu sinds kort de jc wide comfort van hareco (tnx moeders en vaders) En moet zeggen dat ik zeer verrast ben door de kwaliteit 8 poten 1m breed en weegt maar 9,5kg En de prijs 169,- Bewerkt door de gebruiker zaterdag 12 april 2014 22:19:35(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Ron van Houtum heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
Ron bedankt voor je reactie, ik zat zeker te denken aan de piet vogel jedi. Maar vind hem erg duur... Als het dan top spul is zeg ik doen! Maar nu begin ik erg te twijfelen of ik zoveel uit wil geven.
Ik ga morgen eens na de zelfde stretcher kijken die je ook hebt gekocht misschien is dat ook iets voor me!
|
|
|
|
|
whitey ook bedankt voor je reactie. Had hem over het hoofd gezien. Jij hebt dus wel goede ervaring met de piet vogel jedi.. Ik ga waarschijnlijk voor een goedkopere stretcher. Vind 200 euro echt te veel voor een stretcher. Toch bedankt voor je input |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.