25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
binnenkort verkrijgvaar van PB producrs de nieuwe ledcord (silk ray ) zingt als en baksteen en extrem soepel en 50% dunner dan alle andere ledcorden op de mart er zit geen loden draad meer in waardoor hij net zo soepel is als gevlochten lijn en waardoor hij 50% dunner is geschikt voor elk lood montage van HIT EN RUN tot en vast en wartel lood . het is in mijn ogen momenteel HET beste van ledcor leder op de mart verkrijgbaar in 3 kleuren: GREVEL,SILK ,EN WEED . de weet heeft vooral mijn voorkeur omdat die het donkerste van de 3 is URL=http://imageshack.us/photo/my-images/507/p1040232i.jpg/] [/URL] reserveer mss al en plekje in je tackel box het is zeker en aanwinst b alvast bedankt en veel plezier er mee
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
PB is toch failliet?
Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
over de finachele zaken van PB weet ik nix maar ben het toch al en dikke 2maand zelf aan het testen en het zou binnenkort voor iedereen in de winkel liggen en via google vind je ook het een en ander van info ps: ik werk NIET voor PB products ik heb het enkel al met kunnen test vissen Bewerkt door de gebruiker donderdag 2 mei 2013 17:52:26(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
PB Products is overgenomen en Silk Ray is via Engeland al wel te verkrijgen. Nette leadless leader!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2011(UTC) Berichten: 359
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Volgens mij word PB verdeeld door Dutch Carp Tackle. |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Mooi dat het overgenomen is. Baalde er al van toen ik hoorde dat het weg zou gaan. Leaders zien er idd. wel strak uit. Heb nu de Korda Kable maar dat is werkelijk waar kut spul. Loodkern die komt er aan alle kanten uit. Was een kant en klaar pakje leaders dus het ligt ook niet aan mij dat ik niet kan splicen. Dit zou een mooie vervanger zijn.
Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.