Nieuwe uitzetting Lid sinds: 20-4-2013(UTC) Berichten: 4
|
Hallo,
ik heb een vraag is er iemand die ervaring heeft met het karpervissen aan de vecht in Ommen?, en hoe je het beste daar kunt karpervissen?
M.v.g Ricardo
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
een vriend van mij gaat daar in de meivakntie op vakantie/vissen, dus dan kan ik je t vertellen |
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 20-4-2013(UTC) Berichten: 4
|
wietse97 schreef:een vriend van mij gaat daar in de meivakntie op vakantie/vissen, dus dan kan ik je t vertellen oke ik hoop dat je me veel kunt vertellen over de vecht!!!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
probeer het een bij zoeken.Naast"Actieve onderwerpen"is al genoeg over geschreven |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
vissen, vissen, vissen. aldoende leert men. gewoon lekker gaan vissen , de karpers vang je vanzelf. alles op een briefje krijgen is niet leuk toch ? zelf ontdekken vind ik persoonlijk veel mooier! b |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Dit is de nieuwe generatie he Thimon |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
dan duik ik liever ommen in........ ken een aantal leuke watertjes daar |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Zitten ook een paar leuke kroegen. |
Linkloos |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
Matthijs Gerrietsen schreef:Zitten ook een paar leuke kroegen. klopt ja, ben er ooit wel is beland op een blauwe maandag...... heb een leuke nacht/ochtend gehad hahahaha gek volk daar |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
ricardo050noord schreef:wietse97 schreef:een vriend van mij gaat daar in de meivakntie op vakantie/vissen, dus dan kan ik je t vertellen oke ik hoop dat je me veel kunt vertellen over de vecht!!! sorry haha, hij heeft sindskort een puppy en mocht dus toch niet op die camping, ze zijn nu ergens in flevoland geweest xd |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
ronald308 schreef:Dit is de nieuwe generatie he Thimon he he he, niet alle jeugdige vissers over 1 kam scheren! |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.