10 ponder Lid sinds: 7-3-2013(UTC) Berichten: 52
Bedankjes: 10 keer
|
hallo allemaal ik ben opzoek naar nieuwe hengels en had gedacht aan fox warrior S enfin een hengel tss de 75 en 100 euro ; heeft iemand nog andere suggesties ? en twijfel ook tss 2.75 en 3 lbs hengels dienen voor opt kanaal .
Alvast bedankt greeetzzzzzzzzzzz
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 28-4-2013(UTC) Berichten: 7
|
ik heb ook de warriors s de 3lbs ik vis ermee op het kanaal en op de maas enzo ben er tevreden. heb wel nog maar 1 vis mogen drille ermee groetjes
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Fox Warriors zijn prima hengels. Ik vis al zo'n 9 of tien jaar met de eerste versie van de hengels en ze zien er nog als nieuw uit.
3 lbs voor kanaalvissen vind ik nogal aan de zware kant. Tussen 2 en 2,5 lbs vind ik meer passen. Je hoeft immers nooit verder te gooien dan het kanaal breed is. lichtere hengels vind ik dan fijner drillen. 2,5 lbs zijn dan misschien een mooie tussenmaat, maar volgens mij beginnen de warriors pas bij 2,75?
anyhow, Fox warriors bieden volgens mij een prima kwaliteit voor je budget :-).
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 9-12-2010(UTC) Berichten: 11
|
Ik heb ze zelf ook, heerlijke hengels! Zelf heb ik zowel de 3 als de 2, 75 lbs. Ik vind de 3 eigenlijk net te stug voor 90% van het water waar ik vis. Ook gebruik ik de 3 Als spod (wel een kleine) en marker hengel. En op het kanaal gewoon de 2, 75. Gewoon doen zeg ik!!
MEt visgroet Pascal |
Born to fish. Forced to work! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 24-2-2013(UTC) Berichten: 64
Bedankjes: 1 keer
|
Kijk zeker ook eens naar de jrc desire! Ook een heel aangename stok! Szelf heb ik dan nog iets meer voorkeur voor een milspec maar de prijsklasse gaat dan natuurlijk omhoog.. |
Live, Love, Laugh, Life |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
3.0 is lekker allround.. Ik vis er ook mee op kanalen en het voelt helemaal niet zwaar aan en vind ik 2,75 eiglijk nog te licht als er scheepvaart is. Je gaat dan al snel naar boven de 100gram lood en als je dan ook nog een PVA zak er aan bind heb je wel wat power nodig Met een 3.0 kan je ook verhuizen naar de grote rivieren waar een 2,75 niet zal voldoen. |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 7-5-2013(UTC) Berichten: 151 Locatie: Arnhem Bedankjes: 7 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik heb 3 nash hengels en ze zijn echt fijn helemaal voor een kind van 10 jaar. het koste op marktplaats 150 euro voor 3 ! en de meneer zei dat die het niet heeft gebruikt! en de molens zijn 4 shimano's groetjes jermaine |
Like ook onze FaceBook Pagina! Carp&PikeFishingTeam Groetjes Jermaine Scheenstra 11 jaar |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.