10 ponder Lid sinds: 22-4-2013(UTC) Berichten: 67
|
hallo,,
ik vis vaak op kanelen en ook wel veel op meertjes maar een voerboot heb ik het geld niet voor maar met een rubber boot kan het toch oook? maar ik denk altijd dat door het pedelen de vis verjaagt..
mvg justin |
vissen doe je bij de visboer
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2013(UTC) Berichten: 200
|
Ik ga ervan uit dat je een rubberboot van de Bart Smit ofzo bedoeld, want een fatsoenlijke rubberboot doet qua prijs niet onder voor een voorboot. Met een zogenaamde speelgoedboot kun je prima uit de voeten, ik heb die vroeger ook gebruikt, was wel altijd spannend met in en uitstappen. Ik zou me er niet druk om maken met die peddels, laatste meters beetje rustig aan. Ligt ook een beetje aan het type water maar ik heb er geen slechte ervaringen mee. Bewerkt door de gebruiker woensdag 1 mei 2013 17:19:39(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
DUSSSS.............IK DENK IK ZEGGET FF |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
ik gebruik ook gewoon een klein bootje van 20 euro van intertoys ben al wel een keer omgevallen midden op de plas hahahaha b |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
ik ga t ook eens met een rubberboot proberen |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Wanneer je op kanalen met scheepvaart vist zou ik toch niet graag in een Bart Smit bootje rondpeddelen. Wanneer je daar geen last van hebt is alles waar je op drijft goed en van dat peddelen heb je geen last.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
je hebt groot gelijk ruud |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.