CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
netjes alles past in het plaatje
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 31-8-2012(UTC) Berichten: 8
|
Thanx zander, ik heb de molens zelf aan gepast.
Mvg freek |
We do not remember the Days… we remember the Moments |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik ook niet achter blijvend afgelopen weekend... helaas blank! |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Henk Haarlem heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Puik spul mannen! Het valt me op dat steeds meer mensen overstappen op Black Label.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 123
|
Erwin schreef:Puik spul mannen! Het valt me op dat steeds meer mensen overstappen op Black Label. Mooi en stevig spul ook
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Heel mooi die black label |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
gehoord dat er wel wat met die coting mis is : vlug krassen zicht baar en in sommige gevallen dat de coting dan lost wel spijtig vind het anders niet slecht uitzien ik ben alleen niet voor 2 verschillende lentes van buzzerbars ik hou het liever recht
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 194
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Me nieuwe rodpod en hengels! roy van dijken heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Ik heb de black label banksticks nu 4 keer gebruikt en ze zitten helemaal vol met krassen. Ik heb de banksticks van 30cm en het dikke gedeelte staat bij mij altijd helemaal in de grond en dan schuif ik ze uit. Maar ondanks de krasje, ben nog steeds tevreden Bewerkt door de gebruiker maandag 22 april 2013 21:20:56(UTC)
| Reden: Niet aangegeven dreamcatcher heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Die krasjes op t black label spul vind ik niet zo erg, als t maar locked e.d. Ik heb zelf titanium banksticks van Wychwood. Opzich prima spul, maar ik moest wel andere stelschroefjes monteren omdat je ze met de hand niet vast genoeg kunt zetten (wel met muntstukje maar da's vervelend). Daarvoor heb ik een paar gehad dat mijn bankstick zomaar ineens inschoof, of dat ik m uit de buitenste stang trok bij het aanslaan.
Bij dat black label spul heb je dat in de banksticks en buzzerbars verwerkt (net zoals solar pozilock), werkt dat een beetje? blijft dat goed vast zitten?
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ja, ik vind zelf van wel. Bij mij is het nog niet zomaar los gekomen. Dit is wel anders bij RVS.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
sjezus er komen weer mooie setjes voorbij |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Erwin schreef:Puik spul mannen! Het valt me op dat steeds meer mensen overstappen op Black Label. Kon dit voor weinig overnemen, ging meer voor de mogelijkheid van steiger montage. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Ook bij mij werkt het lock systeem erg goed |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Thx voor de reacties. Ik vind t mooi spul om te zien, alhoewel me er in principe niets aan ontbreekt aan mn huidige rvs collectie. Misschien sla ik mn slag wel eens 2e hands ofzo, je ziet t best al wel langs komen op mp.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 29-2-2012(UTC) Berichten: 102
|
2 setups, een voor zachte boden zoals gras en modder, en een voor steigers en steen BV das mijn zooitje dan .. |
Als je lijnen niet nat zijn !!!! Dat zit je thuis voor de buis ....
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Eindelijk alles bij elkaar |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-4-2012(UTC) Berichten: 529
Is 17 keer bedankt in 17 post(s)
|
quote=roy van dijken]Me nieuwe rodpod en hengels! Ik vind dit nog altijd een van de mooiste rodpods,wel wat duur maar ik heb er nog geen spijt van dat ik hem toen heb aangeschafd.
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.