10 ponder Lid sinds: 22-4-2013(UTC) Berichten: 67
|
hallo
ik vis altijd met bolies maar ik koop altijd gwn een zak wat niet duur is. en daar mee doe ik het,
maar wat doen jullie altijd? kopen jullie 10 zakken van alles wat of? |
vissen doe je bij de visboer
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
ik pak altijd 50kg a 100kg (per persoon) voor in de diepvries ma soms koop ik zo ook wel eens en ''zakje'' om te (testen) het is te zien hoeveel je voert en hoe goed ze zijn ik weet wel dat bollen van culp en nash goed zijn heb en emertje van 3kg gekocht en toch goed op gevangen zat zelf 18kg vis bij en zijn ook niet zo duur dacht rond de 30 euro en het emertje kan je ergebruiken voor nieuwe bollen of iets anders en andere tip kan ook zijn paar kg goedkope bollen om te voeren en 2zakjes die duurder zijn om te vissen en paar op pva string heb zo nog 10kg liggen die me 25euro gekost hebben 2xnis ma als je echt ergens bent waar moet doorgevoert meng ik ze met mijn andere bollen kan zeker geen kwaad om met 2 soorten te voeren kan je me 2 soorten bollen vissen
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Goedkoop hoeft niet het best te zijn he |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
FisherDaniel schreef:Goedkoop hoeft niet het best te zijn he en duur ook zeker niet. |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
David v. Z schreef:FisherDaniel schreef:Goedkoop hoeft niet het best te zijn he en duur ook zeker niet. Zeker niet! Probeer eens een lokale boillie boer, die hebben vaak al een goede basis mix voor weinig!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.