25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
vandaag een prachtige volschub spiegel gevangen!! FisherDaniel heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
prachtige vissen, en veeeeel, wow! |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
FisherDaniel schreef:vandaag een prachtige volschub spiegel gevangen!! Mooie vis man hopelijk vang je hem nog een keer als die een paar kilo zwaarder is. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
Zo dan ...jullie hebben aardig zitten knallen luuk.... b |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
|
griend schreef:FisherDaniel schreef:vandaag een prachtige volschub spiegel gevangen!! Mooie vis man hopelijk vang je hem nog een keer als die een paar kilo zwaarder is. Zou mooi zijn! |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Frank Avezaat schreef:Mooi Henk. Betere resultaten gehad daar dan vorig jaar? Ja zeker, nu waren ze ook bij ons wakker. Maar kan altijd beter toch..... hahaha |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
|
Say hello to my little friend |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 23-6-2012(UTC) Berichten: 143
|
Gistere weer een dagsessie gevist. 9 vissen was het resultaat. Enkele zijn er zonder foto terug gegaan. Helaas heb ik onze eerste vis verspeeld, onder het foto's maken van de laatste vis kreeg ik ook een aanbeet. Helaas had deze zich gelijk vast gezwommen in de takken. Nog wel met de boot erop gegaan en naar de takken gevaren, maar er was geen vis meer te bekennen helaas. Thanks voor de complimenten.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 3-4-2013(UTC) Berichten: 23
|
Even mijn vangsten van april tot nu toe toch even meegeven met de CF mensen.. enjoy Er zit een schubkarper bij die ik in april 2x heb gevangen en een spiegel van 17kg die ik ook 2x heb mogen vangen. 1 foto van die van 17kg had ik al gepost bij vangsten van april maar ik repost hem eventjes. 13kg schub 12kg spiegel 9kg schub niet gewogen maar wel prachtig Tweede keer deze schub gevangen in april 13kg tweebuik Eventjes poseren voor de camera met de vin omhoog. super! tweede maal in april deze schoonheid mogen vangen op 17kg Eerder al gevangen in begin april 17kg 9kg schub Allemaal gevangen op de homemade boilie.. Bewerkt door de gebruiker donderdag 25 april 2013 16:48:09(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Homemade is best made. |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-12-2012(UTC) Berichten: 70
|
@ Lac de Grosley Ruud & Sander heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Ik hijs haar uit het water damn wat een beer! Even wegen en een fotootje voor later En hoppa, daar zwemt ze weer. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 14-9-2012(UTC) Berichten: 72
|
Knappe vissen luuk, en die laatste wat woog die? Jeanke heel mooie spiegel!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 4-3-2013(UTC) Berichten: 102
|
Mooie vissen luuk
Idd echt een prachtige spiegel jeanke.
Ruud en sander ook prachtige spiegels
Goed bezig allemaal
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
mooie vissen allemaal. vooral die goudvis ik ga morgen nacht weer na 5 weken voeren 3 sessies gedraaid en allemaal blank dus hoop dat nu het water warm is er toch een mooie vis valt te vangen. water is 25 hec en niet groot kwa bestand. maar wel oude mooie vissen en der zitten echte bakken tusse tis net over de grens in duitsland. mogt er wat komen zaterdag pics wish me luck
|
|
|
|
|
enzyme27 schreef:mooie vissen allemaal. vooral die goudvis ik ga morgen nacht weer na 5 weken voeren 3 sessies gedraaid en allemaal blank dus hoop dat nu het water warm is er toch een mooie vis valt te vangen. water is 25 hec en niet groot kwa bestand. maar wel oude mooie vissen en der zitten echte bakken tusse tis net over de grens in duitsland. mogt er wat komen zaterdag pics wish me luck Succes man! |
|
|
|
|
|
Komen leuke vissen voorbij. het gewicht is bij zo'n vis niet belangrijk vind ik. De vissen zijn alle puntje en puntje gaaf. Met dikke oranje bekken. De vis was een mid-dertiger
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 4-3-2013(UTC) Berichten: 102
|
gister en eergister statisch aan het struinen geweest op een putje weinig activiteit gezien toch paar vissen weten te vangen. waaronder 4 zeelten en een mooi schubje
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
ik heb ook weer wat vissen gevangen dinsdag een hele mooi schub gevangen aan de pen - 71 cm/ 17 pond
donderdag 2 schubjes 9 en 10 pond |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 25-9-2012(UTC) Berichten: 544 Bedankjes: 5 keer Is 40 keer bedankt in 39 post(s)
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-1-2011(UTC) Berichten: 299
Bedankjes: 1 keer
|
net terug van een nachtje vissen en weer een kei harde blank.... begin me af te vragen wat er fout gaat...:(
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.