5 ponder Lid sinds: 29-1-2013(UTC) Berichten: 29
|
Hey mensen , | Ik ben op zoek naar een betoruwbare bollieboer in omgeving Utrecht Heeft iemand misschien suggesties of tips? alvast bedankt!! |
Vrouwtje '' Schatje?? Kom je straks naar boven?? en was je handen goed schoon! ''Ik'' Ik kom er aan mop ik draai nog een paar kilo bollies en dan kom ik naar boven! Volgende ochtend: Vrouwtje'' Ik dacht dat jij je handen had schoongemaakt?? '' ik'' Dat was ook zo maar het liep ontzettend uit. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-4-2012(UTC) Berichten: 78
|
wil je je eigen mix laten draaien of alleen boilies |
Groot of klein elke karper telt |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Patrick Jong schreef:Hey mensen , | Ik ben op zoek naar een betoruwbare bollieboer in omgeving Utrecht Heeft iemand misschien suggesties of tips? alvast bedankt!! Geen idee, kom zelf uit den haag. maar wat is dat op je profielfpto? steur of meerval? in het wild gevangen? recpect! en succes met je boilies |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Herman? Die van Flexible Carpfishing. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
FisherDaniel schreef:Patrick Jong schreef:Hey mensen , | Ik ben op zoek naar een betoruwbare bollieboer in omgeving Utrecht Heeft iemand misschien suggesties of tips? alvast bedankt!! Geen idee, kom zelf uit den haag. maar wat is dat op je profielfpto? steur of meerval? in het wild gevangen? recpect! en succes met je boilies volgens mij is het een snoek hoor |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
|
@t wil wil wel : Zou graag mijn eigen bollies willen laten maken of een goede bol is ook goed mits ik niet opgelicht word. Liet mn bollies eerst maken door riverlandbaits maar ik probeer die jongen al 3 weken te bereiken zonder resultaat @t fisherDaniel dat is een snoek van 1,12 die ik heb gevangen. Als iemand suggesties heb plaats het aub of pm mij maar! Bewerkt door de gebruiker maandag 22 april 2013 18:18:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Vrouwtje '' Schatje?? Kom je straks naar boven?? en was je handen goed schoon! ''Ik'' Ik kom er aan mop ik draai nog een paar kilo bollies en dan kom ik naar boven! Volgende ochtend: Vrouwtje'' Ik dacht dat jij je handen had schoongemaakt?? '' ik'' Dat was ook zo maar het liep ontzettend uit. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-4-2012(UTC) Berichten: 78
|
zal ik toch voor dreambaits gaan super kwaliteit gratis thuis bezorgd |
Groot of klein elke karper telt |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 18-12-2010(UTC) Berichten: 49
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
wilde al zeggen riverlandbaits, liet ik ze vorig draaien. of anders lahr hengelsport of hengelsport utrecht daar kun je ze ook laten draaien voor redelijke prijs. succes
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
UCP is misschien een optie?
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ik kan wel een tiental kilo boilies voor je maken, maar Woon nou niet echt bij Utrecht |
|
|
|
|
|
Of je komt in Houten wonen fisherDaniel dan heb je een vaste klant haha |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
FisherDaniel schreef:Patrick Jong schreef:Hey mensen , | Ik ben op zoek naar een betoruwbare bollieboer in omgeving Utrecht Heeft iemand misschien suggesties of tips? alvast bedankt!! Geen idee, kom zelf uit den haag. maar wat is dat op je profielfpto? steur of meerval? in het wild gevangen? den haag? recpect! en succes met je boilies |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.