logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Hermpie  
#1 Gepost : dinsdag 23 april 2013 13:37:43(UTC)
Hermpie


5 ponder

Lid sinds: 18-4-2011(UTC)
Berichten: 48

Goedendag, kan iemand mij uitleggen hoe het met de vergunningen is geregeld in duitsland op de kanalen?
Moet ik naast de fischereischein nog een vergunning van een bundesland of iets dergelijks kopen?

Alvast bedankt
Sponsor
ronald308  
#2 Gepost : dinsdag 23 april 2013 19:04:28(UTC)
ronald308


30 ponder

Lid sinds: 24-7-2011(UTC)
Berichten: 790

Bedankjes: 3 keer
Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
Volgens mij ben je als buitenlander niet zon fishershein nodig heb ik mij eens laten vertellen
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen
justinlok  
#3 Gepost : dinsdag 23 april 2013 19:40:48(UTC)
justinlok


10 ponder

Lid sinds: 22-4-2013(UTC)
Berichten: 67

Gewoon zeggen dat je uit Nederland komt en een dag hier vist en dat je geen info kon vinden overbvergunninv of pas
vissen doe je bij de visboer

Hermpie  
#4 Gepost : vrijdag 26 april 2013 12:47:59(UTC)
Hermpie


5 ponder

Lid sinds: 18-4-2011(UTC)
Berichten: 48

Ik ben eruit, na het informeren bij het Fischereiverband.

Allereerst moet er bij een gemeentehuis een stätliche Fischereischein worden aangeschaft. (pasfoto en vispas mee)
Vervolgens kan je bij een van de verenigingen een dag/gastkaart kopen of wellicht lid worden van een vereniging en zo kan je binnen het betreffende bundesland op diverse kanalen vissen.
rommedahl  
#5 Gepost : dinsdag 30 april 2013 01:01:23(UTC)
rommedahl


5 ponder

Lid sinds: 1-7-2011(UTC)
Berichten: 23

@hermpie, dat klopt helemaal wat betreft de fishereischein ook wel de blauekarte genoemd. je kan helaas niet bij iedere vereniging een dagkaart kopen of geen gastekarte. lid worden word als Nederlander ook steeds minder aantrekkelijk voor hun aangezien wij nederlanders lid worden en vervolgens nooit meer wat van ons laten horen. in duitsland is het namelijk zo dat het lidmaatschap ieder jaar automatisch verlengt en dus ook de betaling. maar vaak kan een visvereniging geen geld in nederland laten afschrijven. vandaar dat hun dan met de sores zitten. daarom zijn een hoop verenigingen niet van nederlanders gediend, dus bedank de gene die hier aan meegewerkt hebben
Gebruikers aanwezig in dit topic
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.