CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
delkim nitelite +duocarb iemand ervaring?
5 ponder Lid sinds: 13-5-2010(UTC) Berichten: 32
|
ik wil mischien graag de nitelite+duocarb plus de quickrelease halen aleen is het in totaal een duur geintje.. dus mijn vraag is heeft er iemand ervaring mee of het bevalt,nadelen, etc etc
mvg melvin
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Melvin,
ik zelf ben niet in het bezit van ze maar vind deze setjes enorm prijzig voor in principe plastic spul. Een ander nadeel is dat de led's in de nitelites behoorlijk fel zijn. sommige vissers kunnen dat waarderen, anderen niet.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik heb maatjes die het gebruiken en er erg tevreden over zijn. Het kost wat, dat klopt. Ik vind het gebruik van de magneetjes in dehangers erg mooi.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
timvanzanten schreef:Melvin,
ik zelf ben niet in het bezit van ze maar vind deze setjes enorm prijzig voor in principe plastic spul. Een ander nadeel is dat de led's in de nitelites behoorlijk fel zijn. sommige vissers kunnen dat waarderen, anderen niet. @ tim... je kan de felheid van de lampen instellen met je pieper (dus dat valt mee) @ de rest... ik ben nu zelf ook aan het kijken naar de swingers/hangers (hoe je het ook wil noemen) ook met de quick ding erbij maar dat is een behoorlijk duur geintje ja... ik heb toevallig vanmorgen een dvd van korda gekeken waar ze dit allemaal haarfijn uit gingen leggen, nu moet ik zeggen ik ben niet zo gevoelig voor die reclame DVD-tjes. Maar ik was direct verkocht, meneer Fairdbrass was er ook zo enthousiast over en na een paar keer kijken van dat stukje film een googlen ben ik er overuit... ik ga sparen en kopen! De swingers hangen rij stabiel maar zodra je vind dat het te veel heen en weer gaat kan je er een gewichtje op kopen zodat hij nog stabieler hangt... met deze swinger/hanger kan je ook prima met slappe lijnen vissen althand volgens DF naja ik ga weer googlen naar recenties |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
nu voor het eerst met flinke wind eerst zonder armpjes geprobeerd alleen maar valse registratie daarna armpjes erop gezet. Wil ook zkr die quick lock om het snel erop zetten die armpjes dan. Met die armpjes erop geen vals piepje meer gehad. En zag er nog goed uit ook. Maar als je ze er zonder armpjes al op heb zitten en je zet ze erna op dan moet je ze weer helemaal los halen dat was wel vervelend schijnt wel opgelost te worden met de quick lock.
groeten |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
kan en wil jij even een foto plaatsen? met en zonder duocarb |
|
|
|
|
DAt kan ik zeker kijk eens aan |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
hey jerry... bedankt voor de foto's man goh wat zien ze er strak uit zeg... ik ben al om moet nu nog ergens een mooie prijs weten te versieren |
|
|
|
|
Graag gedaan wat ik wel benieuwd ben als er iemand ervaring heeft met dat d-lock systeem icm de swingers. en henk koster is altijd goed. Bewerkt door de gebruiker donderdag 17 juni 2010 18:09:06(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Lange.. is het een beetje stevig spul? Timmetje zit toch ook te twijfelen om ze te gaan halen hahahaha |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
Het kabeltje is wel netjes ik denk dat het er echt heel erg aan leg hoe je er mee om gaat erop staan ofzo zal die niet overleven. We zullen zien hoelang het het volhoudt. |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
delkim nitelite +duocarb iemand ervaring?
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.