CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
oke mooi, ik ga er vanuit dat de 7000 deze functie dan ook heeft? |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Weet wel dat het enorm wennen is met deze functie!
Ikzelf had een van de eerste molens met deze functie maar dat werkte niet super.
Ben toen weer over gestapt naar de oude vertrouwde baitrunner! |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Wennen? vroeger werd er niet anders gevist en toen moes je de knop nog 3x ronddraaien haha. Je draait hem nu gewoon een halve slag en je bent klaar. |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Daar heb je wel gelijk in! Maargoed ik stapte af van de baitrunner en ik kon er niet aan wennen, dus probeer mensen alleen mijn ervaring te vertellen. Maar ik weet niet hoe deze slip af te stellen is, Ik had toen die shimano met zon klein wieltje op de slip maar als ik een aanbeet kreeg dan draaide ik dat kleine wieltje mee dus stond Hij niet meer goed afgesteld. Vandaar dat ik er niet aan kon wennen |
|
|
|
|
Daar heb je wel gelijk in! Maargoed ik stapte af van de baitrunner en ik kon er niet aan wennen, dus probeer mensen alleen mijn ervaring te vertellen. Maar ik weet niet hoe deze slip af te stellen is, Ik had toen die shimano met zon klein wieltje op de slip maar als ik een aanbeet kreeg dan draaide ik dat kleine wieltje mee dus stond Hij niet meer goed afgesteld. Vandaar dat ik er niet aan kon wennen |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
davey knol schreef:Daar heb je wel gelijk in! Maargoed ik stapte af van de baitrunner en ik kon er niet aan wennen, dus probeer mensen alleen mijn ervaring te vertellen. Maar ik weet niet hoe deze slip af te stellen is, Ik had toen die shimano met zon klein wieltje op de slip maar als ik een aanbeet kreeg dan draaide ik dat kleine wieltje mee dus stond Hij niet meer goed afgesteld. Vandaar dat ik er niet aan kon wennen Je hebt daar helemaal gelijk in. Ieder heeft zo zijn eigen voorkeuren en gelukkig hebben ze het verder door ontwikkeld. Vind je het fijn vissen met een vrijloop moet je dat ook blijven doen. Denk je dat je eraan kan wennen om de slip steeds handmatig te stellen dan is een molen met quickdrag een mooie uitkomt. |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
David v. Z schreef:ja dat bedoel ik wel nee da is der niet aan hoeft voor mij ook nie mijn vader heeft het wel en heb al eens me zijn molens gevist en ik draai alt veel te vast of veel te los me ma ik speel inorm veel met mijn slip mij stoort het niet het is mss en gewoonte maar ik vind andere dingen belangrijker deze spoelen die er nu op zitten zijn carbon super licht . handig voor lange en verre drils heb liever en zere arm van de vis dan van mijn molens ik vis al enkele jaren zonder baitruner het is en gewoonte geworden dat ik alt mijn spoel beet pak bij het aanslaan ma er is keus voor elk wat wils e ze zijn meer molens dan vissers Bewerkt door de gebruiker maandag 8 april 2013 18:29:56(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
big carp schreef:David v. Z schreef:ja dat bedoel ik wel nee da is der niet aan hoeft voor mij ook nie mijn vader heeft het wel en heb al eens me zijn molens gevist en ik draai alt veel te vast of veel te los me ma ik speel inorm veel met mijn slip mij stoort het niet het is mss en gewoonte maar ik vind andere dingen belangrijker deze spoelen die er nu op zitten zijn carbon super licht . handig voor lange en verre drils heb liever en zere arm van de vis dan van mijn molens ik vis al enkele jaren zonder baitruner het is en gewoonte geworden dat ik alt mijn spoel beet pak bij het aanslaan ma er is keus voor elk wat wils e ze zijn meer molens dan vissers Oke, zal wel goed gaan denk ik. ik denk dat ik voor deze ga sparen dan want ze zien er goed uit voor een hele mooie prijs |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-8-2012(UTC) Berichten: 511 Locatie: stekene city Bedankjes: 4 keer Is 16 keer bedankt in 15 post(s)
|
David v. Z schreef:big carp schreef:David v. Z schreef:ja dat bedoel ik wel nee da is der niet aan hoeft voor mij ook nie mijn vader heeft het wel en heb al eens me zijn molens gevist en ik draai alt veel te vast of veel te los me ma ik speel inorm veel met mijn slip mij stoort het niet het is mss en gewoonte maar ik vind andere dingen belangrijker deze spoelen die er nu op zitten zijn carbon super licht . handig voor lange en verre drils heb liever en zere arm van de vis dan van mijn molens ik vis al enkele jaren zonder baitruner het is en gewoonte geworden dat ik alt mijn spoel beet pak bij het aanslaan ma er is keus voor elk wat wils e ze zijn meer molens dan vissers Oke, zal wel goed gaan denk ik. ik denk dat ik voor deze ga sparen dan want ze zien er goed uit voor een hele mooie prijs let wel op zet geen gevlochte lijn op de carbone spoelen die kan der in snijden !de gewoone spoel is metaal daar is geen probleem bij
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-7-2012(UTC) Berichten: 283
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
hier mijn set, moet alleen nog even ander beetmelders kopen en de voorste hengel gaat ook vervangen worden omdat ik deze te lomp vind Bewerkt door de gebruiker maandag 8 april 2013 22:33:47(UTC)
| Reden: Niet aangegeven carp1996 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Mooie set!
Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 123
|
Update set: Nieuwe muddy water swingers!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Carp1996: fox stalker plus pod? Fesker: heb je die molens zo gekocht of laten pimpen want ik vind ze echt heel gaaf zo! b |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-7-2012(UTC) Berichten: 283
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Luukcarp: ja dat is de fox stalker plus pod en ik weet ook de tweede vraag dat zijn de SHIMANO BEASTMASTER XSA toch fesker?
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 194
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Me oude setje roy van dijken heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 8-7-2012(UTC) Berichten: 123
|
luukcarp schreef:Carp1996: fox stalker plus pod? Fesker: heb je die molens zo gekocht of laten pimpen want ik vind ze echt heel gaaf zo! b De molens zijn zo gekocht, Shimano Beastmaster XSA 7000 komt op 70-80euro de molen
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
leuke set zo met dat geel/zwart haha |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
De mijne. Bewerkt door de gebruiker donderdag 11 april 2013 17:58:54(UTC)
| Reden: Niet aangegeven PatricS heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 31-8-2012(UTC) Berichten: 8
|
nieuw speelgoed nieuwe foto's |
We do not remember the Days… we remember the Moments |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 31-12-2012(UTC) Berichten: 13
|
mooie molens freek heb je ze laten pimpen want heb zelf de 7000 maar dan met het goude
GRTZ |
Tight Lines !
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
Foto's van jullie systeem opstelling(en).
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.