25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Net een mooie spiegel gevangen! David v. Z heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
goed bezig! Mooie beschubte vis David! |
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
Vandaag weer 3 kleine karpertje weten te vangen hier de foto van een;
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
wietse97 schreef:Vandaag weer 3 kleine karpertje weten te vangen hier de foto van een;
kan aan mij liggen maar ik zie geen foto Wietse.. |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
|
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
ej de klerk schreef:wietse97 schreef:Vandaag weer 3 kleine karpertje weten te vangen hier de foto van een;
kan aan mij liggen maar ik zie geen foto Wietse.. Hij zet toch neer 3 KLEINE karpertjes , ze zijn gewoon zo klein dat jij ze niet ziet d d d |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Hier begint het ook een beetje te lopen team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-2-2013(UTC) Berichten: 139
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Gisteren (zondag) mijn pa overdag onverwacht vergezeld naar het kanaal. Zaterdag nog snel 2 nieuwe boiliereceptjes gedraaid en zonder verwachting vertrokken. Maar kijk, na anderhalf uur was die nul er dan eindelijk af! Schubje van 8kg, perfecte ongeschonden vis. In de namiddag nog een grote winde op het ander soort boilies. De kop is er dus af, nu zijn we vertrokken! Vang ze mannen! gr, Stijn StijnD heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Blanken is een kunst. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
griend schreef:ej de klerk schreef:wietse97 schreef:Vandaag weer 3 kleine karpertje weten te vangen hier de foto van een;
kan aan mij liggen maar ik zie geen foto Wietse.. Hij zet toch neer 3 KLEINE karpertjes , ze zijn gewoon zo klein dat jij ze niet ziet d d d > karpers 2013: 2 Lijkt me een logische verklaring, want hij "telt" ze zelf ook niet ;-)
|
|
|
|
|
@tienezzz ej de klerk schreef:wietse97 schreef:Vandaag weer 3 kleine karpertje weten te vangen hier de foto van een;
kan aan mij liggen maar ik zie geen foto Wietse.. Dam doet de foto het niet Kunnen julie wel foto's uploaden via de mobiel? Mij lukt dat dus niet |
|
|
|
|
|
leen schreef:griend schreef:ej de klerk schreef:wietse97 schreef:Vandaag weer 3 kleine karpertje weten te vangen hier de foto van een;
kan aan mij liggen maar ik zie geen foto Wietse.. Hij zet toch neer 3 KLEINE karpertjes , ze zijn gewoon zo klein dat jij ze niet ziet d d d > karpers 2013: 2 moet nog bijgewerkt worden Lijkt me een logische verklaring, want hij "telt" ze zelf ook niet ;-) |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 9-1-2013(UTC) Berichten: 180
|
Vandaag weer een blank.....Nu denk ik dat ik toch naar mijn oude recept terug ga en in de zomer de nieuwe weer eens probeer hmmmm
|
Til de vis zonder de vis te tillen |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 424
|
Vrijdag mijn eerste van het jaar kunnen vangen, niet de grootste, maar blij dat ik niet heb geblankt veel regen gehad die dag... Willem DW heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
goed bezig mannen!!! hier mijn schub van deze morgen louiskruyfhooft heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
prachtvis goed bezig , is dit een kanaalvis? |
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 23-6-2012(UTC) Berichten: 143
|
In 3 dagsessies 5 vissen gevangen. Helaas zijn er 3 fotoos met de telefoon gemaakt omdat ik me camera was vergeten. Zal eerdaags is kijken of ik het kabeltje kan vinden om de foto's te uploaden. De andere 2 zal ik ook nog posten
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-12-2012(UTC) Berichten: 155
|
Teringjantje! Mooie vis Louis! |
Als je niet gaat vang je zowiezo niks! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Top vis Louis Maar wat is de foto geel
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ja ik denk dat dit komt omdat de foto getrokken is bij zonsopgang
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Mooie bak louis b |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.