logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Barry010  
#1 Gepost : zondag 14 april 2013 21:39:02(UTC)
Barry010

Nieuwe uitzetting

Hoi,
Zoals bekend ben ik sinds dit weekend lid van deze geweldige site!!

Grote vijver midden in een woonwijk best veel bevist: ik beginnende karpervisser had een plan..
Hennep en tijgernoten gekocht alles naar goed behoren laten wellen en 2uur gekookt..
Afgelopen vrijdag lekker gevoerd op de plekken waar ik wilde vissen 1 x penhengel en 1x op de rodpod.
Zaterdagmiddag gaan vissen op de voerplekken bij aankomst klein beetje bijgevoerd en 5 uur zitten vissen niks gezien geen fikkie niks.
Toen ik weg ging lekker bijgevoerd en met een redelijk goed gevoel richting huis. Zondagmorgen weer terug gegaan bij aankomst gelijk een springer op 6 meter van de voerplek voor de penhengel.. Gelijk penhengel uitgegooid en alles goed strak gezet en runner open. Rodpod hengel alles klaar gezet merk ik op dat de voer plekken onrustig zijn met golfslag en de wel bekende bubbels...

Na 2 uur vissen eindelijk actie op de pen en ik sloeg mis mooie kolk die mij echt te kakke zetten. Gelijk hennep op de voerplek en 5 nootjes erbij gegooid...
En na een uur zag ik wat zwemmen een schub aan de oppervlakte, pen er stiekem bij gelegd en wachten op de aanbeet die uitbleef...
Maar goed ik toch weer op het voerplekkie uitgekomen wat gelijk wel een aanbeet gaf en die ik weer mis sloeg ...

Alle hennep en noten die ik bij me had heb ik gevoerd en ik kijk uit naar maandagavond en woensdagavond. Dat worden ook mijn voeravonden voor volgend weekend vrijdagavond beetje hennep zaterdagochtend los gaan op de voerplekken.
Vrijdagavond, zaterdag heel de dag, zondag en maandag aan de waterkant.

Hopen dat ik snel foto's kan uploaden voor jullie. Iemand nog een tip of aandachtspunten voor mij???

Fijne avond..

Bewerkt door de gebruiker zondag 14 april 2013 22:03:23(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
griend  
#2 Gepost : zondag 14 april 2013 21:41:35(UTC)
griend

50 ponder

Bedankjes: 10 keer
Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
Wat is je vraag barry????
Wind op de kant is vis in de hand.

jannes  
#3 Gepost : zondag 14 april 2013 22:03:30(UTC)
jannes

25 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Iets met een tijgernoot???
griend  
#4 Gepost : zondag 14 april 2013 22:16:28(UTC)
griend

50 ponder

Nee ik had eerst.niets bij barry zijn post vandaar mij vraag.

jannes  
#5 Gepost : zondag 14 april 2013 22:33:31(UTC)
jannes

25 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Ik zag alleen tijgernoot en verder ook niks.
griend  
#6 Gepost : zondag 14 april 2013 23:10:29(UTC)
griend

50 ponder

jannes schreef:
Ik zag alleen tijgernoot en verder ook niks.

Klopt dat had ik ook .

Erwin  
#7 Gepost : maandag 15 april 2013 11:08:39(UTC)
Erwin

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Tips hoe je de tijgernoot goed in kunt zetten..? Ik gebruik tijgers altijd graag i.c.m. een stukje kurk. Het verschil zie je niet maar je compenseert het gewicht van de haak en hierdoor zal het aas dieper in de bek van de karper komen waardoor je minder snel zal misslaan.

Hier vind je een linkje hoe ik het meestal doe. Wat hier met de boilie gebeurt kan dus ook gewoon met een tijgernoot: http://www.carpfeeling.com/Rigs/1885/Balanced-rig
wietse97  
#8 Gepost : maandag 15 april 2013 20:38:55(UTC)
wietse97

25 ponder

Erwin schreef:
Tips hoe je de tijgernoot goed in kunt zetten..? Ik gebruik tijgers altijd graag i.c.m. een stukje kurk. Het verschil zie je niet maar je compenseert het gewicht van de haak en hierdoor zal het aas dieper in de bek van de karper komen waardoor je minder snel zal misslaan.

Hier vind je een linkje hoe ik het meestal doe. Wat hier met de boilie gebeurt kan dus ook gewoon met een tijgernoot: http://www.carpfeeling.com/Rigs/1885/Balanced-rig

en je kan er pop ups van maken toch?
Zwaarste 2014: 34,8 pond

Bekijk hier ons youtube-kanaal Knipoog : http://www.youtube.com/user/DwFishingTeam
Mtbvincent  
#9 Gepost : dinsdag 16 april 2013 08:56:00(UTC)
Mtbvincent

15 ponder

Bedankjes: 1 keer
Met een stukje kurk wat groot genoeg is heb je zo een drijvende tijgert.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (5)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.