25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
hoi karpervissers,
ik ben van plan dit weekend deze hengel te gaan halen, ik vind hem er goed uit zien en heeft de juiste lbs.
hebben jullie er goede ervaringen mee, of zeg je dat word een hele grote miskoop haha
als het kan zo snel mogelijk reageren s.v.p.
aangezien ik morgen naar de winkel ga
bedankt
Wietse |
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Heee Wietse,
Ik heb deze hengels ook, doe er al 2 volle seizoenen mee! Niks mis mee, het is gewoon een hengel van een lagere prijsklasse dus je moet er niet te veel van verwachten. Maar voor 25 (wat ik betaald heb) Vind ik het prima hengeltjes! Gewoon niet zuinig op zijn, en geen idiote afstanden mee gaan gooien met teveel gewicht, dan gaat het prima!
Gr |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Ik heb deze ook 2 jaar gehad en het zijn prima hengels, idd wat Jasper zegt gewoon zuinig mee doen. Ik zeg doen |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-9-2012(UTC) Berichten: 101
Bedankjes: 3 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik heb deze gekocht als me eerste hengels en vis er nog mee. het zijn misschien niet de werpkanonnen als dure shimano's ofzo maar wat wil je voor die prijs. ik ben er erg tevreden over.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-7-2012(UTC) Berichten: 283
Bedankjes: 9 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
je zou even verder kunnen kijken naar de Dual classic carp, Het is precies de zelfde maar deze is veel dunner. deze is te koop voor 25 euro, hij buigt mooi en is licht. alleen is er niet veel informatie over te krijgen. veel sucses bij je keuze *ik kijk wel even of ik er foto's van kan maken MVG Roland
|
|
|
|
|
carp1996 schreef:je zou even verder kunnen kijken naar de Dual classic carp, Het is precies de zelfde maar deze is veel dunner. deze is te koop voor 25 euro, hij buigt mooi en is licht. alleen is er niet veel informatie over te krijgen. veel sucses bij je keuze *ik kijk wel even of ik er foto's van kan maken MVG Roland oke bedankt en is goed |
|
|
|
|
|
Jasperbuth schreef:Heee Wietse,
Ik heb deze hengels ook, doe er al 2 volle seizoenen mee! Niks mis mee, het is gewoon een hengel van een lagere prijsklasse dus je moet er niet te veel van verwachten. Maar voor 25 (wat ik betaald heb) Vind ik het prima hengeltjes! Gewoon niet zuinig op zijn, en geen idiote afstanden mee gaan gooien met teveel gewicht, dan gaat het prima!
Gr ja waar ik ze gaan halen zijn ze alleen 30€ maarja... de hengels waar ik nu mee vis waren €20 en €13 dus zal er zeker tevreden over zijn.. ik ga ze in Frankrijk gebruiken, maar dan voornamelijk uitvaren dus dat moet ook geen probleem zijn. bedankt Wietse |
|
|
|
|
|
bedankt voor de snelle antwoorden allemaal helemaal top ! en de molen moet toch het meeste werk doen, dus waarom zou ik een hele dure hengel doen. Wietse |
|
|
|
|
|
wietse97 schreef: bedankt voor de snelle antwoorden allemaal helemaal top ! en de molen moet toch het meeste werk doen, dus waarom zou ik een hele dure hengel doen. Wietse Dat ben ik niet helemaal met je eens |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
wietse97 schreef: bedankt voor de snelle antwoorden allemaal helemaal top ! en de molen moet toch het meeste werk doen, dus waarom zou ik een hele dure hengel doen. Wietse In feite doet je hengel het meeste werk, je molen moet gewoon een goede slip hebben. |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 8-8-2012(UTC) Berichten: 29
|
David v. Z schreef:wietse97 schreef: bedankt voor de snelle antwoorden allemaal helemaal top ! en de molen moet toch het meeste werk doen, dus waarom zou ik een hele dure hengel doen. Wietse In feite doet je hengel het meeste werk, je molen moet gewoon een goede slip hebben. Helemaal mee eens david Zijn trouwens best goeie hengels, vooral voor de prijs, ze gooien nog lekker ook
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-7-2012(UTC) Berichten: 24
|
ik ben ook in het bezit van deze hengels. ze drillen erg fijn en de hengel gaat lekker krom. je kunt er fatsoenlijk mee werpen tot ongeveer 90gr. met meer gewicht moet je iets voorzichtiger zijn.
|
|
|
|
|
ik heb tog een andere gekocht, de majesty was niet meer in de vooraard
nu een hengel die er heel veel op lijkt gekocht, van lion
ben er ook heel blij mee
|
|
|
|
|
|
ja heb de hengel wel nodig hoor maar je kan beter een goede molen en een iets mindere hengel hebben dan andersom of zien jullie dit anders?
|
|
|
|
|
|
Molen moet inderdaad wel meer kunnen hebben. Maar er zijn meerdere factoren die daarin meespelen |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 31-12-2012(UTC) Berichten: 13
|
hoi wietse ,
ga je met de trends naar frankrijk ik zou je toch eerst afvragen kunnen ze dat aan en denk er ook aan je kan door met de voerboot er op te gaan vissen wegjagen dus werpen is nog beter zelf heb ik ook voor frankrijk zonet nieuwe molens en stokken gekocht
grtz zander
en de hengel is belangrijker als de molen bekijk het als hengel 60 percent en molen 40 percent
|
Tight Lines !
|
|
|
|
|
Waarom zouden ze dat niet aankunnen? |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
zander tis ni omda gij goei hengels hebt besteld da die ni goe zouden zijn hé Ik heb met die stokken al veel vis gevangen en idd tot 90 gram kan je ermee gooien zoiets. Maar je kan er zeker ver mee komen. |
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2012(UTC) Berichten: 425
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Alle hengels kunnen karpers vangen het is maar hoe je met je hengel en slip omgaat om hem ook te kunnen landen. (Frankrijk hengels bestaan niet)
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Als ik het kon zou ik zelf meer geld uitgeven aan molens dan hengels... aangezien je tegenwoordig al een goede hengel hebt voor 50 euro. In ieder geval, koop geen goede hengel en slechte molen OF een slechte hengel en goede molen... wat hut heeft dat? Er blijft een zwak punt in je opstelling. Koop iets dat met elkaar overeenkomt. Mijn hengels kwamen 75 euro het stuk, en mijn molens ook. Voor mij de perfect combinatie ON TOPIC: Ik vermoed dat je op een betaalwater gaat vissen? Meestal kent de vis wel een paar truken om vrij te kunnen komen en aangezien je een budget hengel hebt gekocht (niks verkeerd mee!) moet je gewoon oppassen in gevaarlijke situaties (moet altijd natuurlijk..), je hengel zal alles wel aankunnen Veel plezier! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.