5 ponder Lid sinds: 9-3-2013(UTC) Berichten: 42
|
hi all is er iemand bekend met ttb baits , heb er goede verhalen over gehoord , hoor het graag . gr rik
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
TTB baits is een goede bol .
ik vis zelf met de nieuwe aaslijn van Leon hoogendijk maar heb in het verleden goede resutaten op TTB gehad. |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
|
hallo
bedankt voor je reactie , ikzelf vis meestal met proline of gulp , kreeg deze site van een kennis maar ben altijd beetje huiverig om zoiets te proberen als ik naar frankrijk ga , want daar wilde ik ze eigenlijk voor aanschaffen..
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-3-2013(UTC) Berichten: 171
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-4-2012(UTC) Berichten: 78
|
super bollen voor betaalbare prijzen vis zelf met de scopex |
Groot of klein elke karper telt |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
ik vis nu 4 jaar met ttb bollen en ben zeer tevreden ,goede bollen voor een goede prijs. ik heb het volste vertrouwen in dit aas. dit jaar heb ik de x2b bollen voor de eerste keer dus dat is nog even afwachten maar de red pistache ligt zoiezo elk jaar in de vriezer. |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Bollen zijn gewoon goed Niets mis mee |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
hallo
ok dan , dan gaan we ze proberen
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-4-2012(UTC) Berichten: 78
|
krijg je geen spijt van rick voor welke ga je |
Groot of klein elke karper telt |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-8-2012(UTC) Berichten: 492
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Ik heb goed gevangen op ttb baits, goede bollen. |
gooi je problemen uit, vang je dromen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hoi Rick
Ik heb zelf momenteel wat insomnia boilies liggen die ik dit jaar zeker een kans ga geven. Ze ruiken heel goed en hebben een hele mooie structuur. Ik laat hier nog wel even weten hoe ze bevallen zijn.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.