10 ponder Lid sinds: 16-3-2013(UTC) Berichten: 82
|
mobaja. proberen en zien. iedereen heeft een andere manier gewoon doen waar je vertrouwen in hebt en het loopt wel los
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
davey knol schreef:Kan toch gewoon je hair iets langer maken... Ontwijk je meer de witvis
Ik ga op thimons manier het proberen mooi werk Davey , gaat je vis opleveren , 100 % |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 81
|
Kan iemand mij uitleggen waarom je minder witvis vangt als je hair langer is?
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Gokje: omdat de kans dan kleiner is dat de vis/brasem naast het aas ook de haak in zn bek krijgt. Gevolg: brasem merkt dat t aas vast zit en spuugt het weer uit, jij krijgt misschien een piepje oid. Of dit in de praktijk zo werkt weet ik niet maar dit is mijn gedachte erbij.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Vraagje van mijn kant: ik ben van plan een kanaal te gaan vissen met een flinke bezetting graskarper, ik wil vooraf wat voeren met duivenvoer en tijgernoten. Hoeveel zouden jullie op dit moment voeren? mix van zeg 2 / 2,5kg per stek? Elke dag voeren ben ik even niet voor in de gelegenheid, dit zal om de dag worden. Ik lees her en der dat graskarpers nogal veelvraten kunnen zijn... Ik heb ze iig al op de stek kunnen spotten
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.