20 ponder Lid sinds: 22-1-2013(UTC) Berichten: 200
|
d Hahaha, geweldig! Ik herken dit wel, wij maakten vroeger bij het maken van boilies enkele "geluksdobbelstenen" met de juiste puntjes op elke kant en alles voor aan de hair. Puur voor de gein, maar ze vingen wel. |
DUSSSS.............IK DENK IK ZEGGET FF |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
deze rig werkt ook het beste in de wateren rond parijs |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
Ja idd Parijs.. maar dan vang je wel alleen "mini" vissen..
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
wil wil wel schreef:snap niet wat de kleur van de linealigner met inhaking te maken heeft ging over camoufleren niet over de werking van de rig!! Ik bedoel daarmee dat door de opvallendheid de aligner als aas "gezien/aangemerkt" zou kunnen worden. Als de karper met die intentie de aligner aanzuigt, dan lijkt me de kans erg groot dat de positie van de inhaak zeker niet optimaal meer te noemen meer is. De handpalm test (voor wat die echt waard is) zal die naar mijn idee zeker niet doorstaan.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
peter servais schreef:Misschien is de Tjernobyl fly-rig wel een leuke rig om voor de Carpcam in te zetten.. Dan kunnen we zien hoe argwanend de karpers zijn tegenover dit soort opvallende presentaties.
Persoonlijk denk ik dat het aantal vangsten op opvallende presentaties en goed gecamoufleerde presentaties elkaar in evenwicht houden.
Een opvallende presentatie is erop gericht om zich te onderscheiden van zijn omgeving (voerplek) en daardoor een aanbeet uit te lokken, ook als is het uit nieuwsgierigheid.
Aan de andere kant heeft de karper bij een goed gecamoufleerde presentatie geen idee dat er een kans is dat hij zichzelf haakt. goed iddee |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
hahahah leuk ontworpen die rig |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-4-2012(UTC) Berichten: 78
|
volgens mij aan de rig te zien zal het niet meevallen alleen de linealigner op te zuigen probeer alleen een de discussie aantegaan wat camouflage betreft bedoel vang je nu echt meer dan 20 jaar gelden met de producten van nu vis zelf al ruim 23 jaar met dezelfde rig en vang nog steeds mijn deel neem nu kryston, hutchinson de eerste gevlochten producten waren zwart met hagelwit gevlochten niks geen weed, mud, gravel ect eureka haken waren zefs blauw zomaar een paar voorbeelden van mijn kant |
Groot of klein elke karper telt |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.