Nieuwe uitzetting Lid sinds: 8-2-2013(UTC) Berichten: 11
|
Eerste sessie, resultaat blank, van vrijdag avond tot zaterdag avond. Enkele wat proeven maar geen runs. Maar toch eens de nieuwe tent kunnen uitproberen. Er zaten nog 2 vissers, die hebben er van zondag tot zaterdag middag gezeten, ook blank. Triestig om zo het jaar te beginnen. Volgende keer mee resultaat
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
nou eindelijk me eerste karper, wat duurde dat lang zeg 4 maanden geen karper zien team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
M.chiron kan het zijn dat ik je heb zien zitten aan het water? Woon je in Belgie? |
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 81
|
Dit is niet in Belgie, maar een Frans model in Nederland
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Mooie vissen heren!
Komend weekend ga ik mij voor de eerste keer van het seizoen op de karpers richten. Door het koude weer ben ik langer doorgegaan met het vissen op snoek. Hopelijk met resultaat.
Ik hoop dat er nog veel mooie foto's langs mogen komen!
Succes iedereen! |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
StijnD schreef:Man man man... en ik heb vandaag mijn 678ste blank van het jaar gemaakt. Zo voelt het althans.
Nog beter dan mijn sessie met twee gigantische brasems en tig eenden.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-9-2011(UTC) Berichten: 46
Bedankjes: 1 keer
|
na een koude start van 2013 mocht ik vannacht mijn eerste kanaalschubje binnendrillen reinout heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-4-2011(UTC) Berichten: 774 Locatie: Elst
Bedankjes: 7 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
lekerrrr bezig man!!! |
tight lines and wet nets Luuk Zomerhuis
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Mooie vangsten mannen b |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 81
|
Nadat ik zondag al een schitterende kanaalspiegel had mogen landen (zie pagina 2), gister ook nog een schub en een volbeschubte spiegel gevangen op de korst in de regen. Na t werk even geobserveerd en zag dat de meeste vissen aan de oppervlakte zwommen. Kon het echt niet laten, dus zonder avondeten maar meteen mn floatstok opgehaald. Dan maar geen eten! Mijn jaar start igg super! b
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
M. Chiron schreef:Nadat ik zondag al een schitterende kanaalspiegel had mogen landen (zie pagina 2), gister ook nog een schub en een volbeschubte spiegel gevangen op de korst in de regen. Na t werk even geobserveerd en zag dat de meeste vissen aan de oppervlakte zwommen. Kon het echt niet laten, dus zonder avondeten maar meteen mn floatstok opgehaald. Dan maar geen eten! Mijn jaar start igg super! b Kijk, dat zijn nog eens goede keuzes .
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-2-2013(UTC) Berichten: 139
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Eindelijk zachtere temperaturen! Watertemperatuur was dinsdagavond 7,5° Vandaag zal dat wel weer een graadje meer zijn. Ik trek er vanavond op uit in een poging om EINDELIJK die dikke NUL op mijn 2013-palmares weg te krijgen! Laat ons hopen dat ik hier morgen ook een kanaalkarper kan tonen! |
Blanken is een kunst. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
nog iemand dat vandaag naar het kanaal gaat , Ik ook maat! SUCCES! |
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-2-2013(UTC) Berichten: 139
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jij ook Tim! |
Blanken is een kunst. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 19-12-2012(UTC) Berichten: 3
|
Deze Carpsessie was wel geslaagd ! Een mooie schupkarper van 12.8Kg wist ik vangen op een Scopex boilie van Berkley. Nog een Mooie schupkarper wist ik te vangen kort na mijn pb vangst (12,8kg). Deze woog 11.5kg en lijkt veel dikker dan vorige. Het was een terug zwemmer, maar toch schitterende vis. Het was een super vis sessie.
|
|
|
|
15 ponder Je bent lid sinds:: 4-3-2013(UTC) Berichten: 102
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
goed bezig wouter en gefeliciteerd met je pb b |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 19-12-2012(UTC) Berichten: 3
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Gefeliciteerd met je pb wouter. b |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.