35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
hierbij weer een bouwverslag van deze keer een varend ponton. met 3 man duurt het 1,5 dagen om het zo te krijgen team nootdorp heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
|
volgend weekend word de tent natuurlijk weer gemonteerd en gaan we een nachtje maken. |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-12-2012(UTC) Berichten: 155
|
Tof jongens! Daar gaan jullie veel plezier van beleven! |
Als je niet gaat vang je zowiezo niks! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Erg tof maar ik zou te bang zijn dat er iets af zou vallen! Ikzelf zou aan tenminste één kant een opstaande rand maken. Maar dat is mijn mening! |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Mooi gemaakt mannen b |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Jasperbuth schreef:Erg tof maar ik zou te bang zijn dat er iets af zou vallen! Ikzelf zou aan tenminste één kant een opstaande rand maken. Maar dat is mijn mening! Dat zou ik ook hebben maar misschien zegt dat iets over mij. Desalniettemin een knap staaltje werk!
|
|
|
|
|
Andre schreef:Jasperbuth schreef:Erg tof maar ik zou te bang zijn dat er iets af zou vallen! Ikzelf zou aan tenminste één kant een opstaande rand maken. Maar dat is mijn mening! Dat zou ik ook hebben maar misschien zegt dat iets over mij. Desalniettemin een knap staaltje werk! Het vlot beweegt echt niet, en alles ligt in de tent die vast zit, dus niets valt in het water, ben er niet bang voor |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2013(UTC) Berichten: 200
|
Super idee! |
DUSSSS.............IK DENK IK ZEGGET FF |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
en mag dat zomaar daar in Holland , of moet je daar speciale vergunningen voor hebben enz , hier in België zou ik het niet direct proberen. |
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
geweldig wat een mooi ding is dat. Daar ga je vast profijt van hebben door op de plekken te kunnen vissen die je wilt, super mannen wat mooi. Wat kost zo'n project nu ongeveer? |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
ronald kingma schreef:geweldig wat een mooi ding is dat. Daar ga je vast profijt van hebben door op de plekken te kunnen vissen die je wilt, super mannen wat mooi. Wat kost zo'n project nu ongeveer? We hadden er al een, maar die is lek, Het hele project kost 2400 euro dan heb je alles van de foto's |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Echt super gaaf!!! Daar kan geen boot tegenop
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
nou echt geweldig en kosten had ik duurder verwacht. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
waauw!!! netjes man !!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Echt waanzinnig leuk en mooi gedaan jongens |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Top! Die wil ik ook wel. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-12-2012(UTC) Berichten: 155
|
team nootdorp schreef:We hadden er al een, maar die is lek, b Heb je een foto met hele setup van die oude? Ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet! |
Als je niet gaat vang je zowiezo niks! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 15-1-2013(UTC) Berichten: 75
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ziet er echt zeer degelijk uit! enige dat ik anders zou doen is aan de voorkant iets gestroomlijnd maken aan de drijvers zodat je minder weerstand hebt tijdens het varen. maar dat is mijn mening!
ziet er echt geweldig uit! |
life isn't epic.. but you can always try to make it epic! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 69
|
zeer proper gemaakt !! op wat voor water ligt dit? want op het eerste zicht lijkt het water wel klein voor zo een groot ponton
|
|
|
|
|
bart gelan schreef:ziet er echt zeer degelijk uit! enige dat ik anders zou doen is aan de voorkant iets gestroomlijnd maken aan de drijvers zodat je minder weerstand hebt tijdens het varen. maar dat is mijn mening!
ziet er echt geweldig uit! Er zijn voordrijvers te koop, maar dan heb je geen drijfvermogen op die plek, en het gaat pas merkbaar worden bij hoge snelheiden |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.