logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
aircooled  
#1 Gepost : zondag 7 april 2013 11:55:08(UTC)
aircooled

15 ponder

Bedankjes: 4 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
iemand weet van het vis bestand vind niet zo veel op het net.
ben gaan kijken wil er vaker gaan vissen nacht vissen toegestaan en das best zelden hier in de buurt ;-)
Sponsor
insomnia  
#2 Gepost : zondag 7 april 2013 14:09:46(UTC)
insomnia

10 ponder

Bedankjes: 10 keer
Ben er dit jaar een paar keer geweest enkele mooie vissen gevangen , maar de vijver is nogal aan de kleine kant zeker in de zomer als er wat volk zit , wel goed is dat je er in de zomer een paar keer mag nachtvissen , maar dat is dan ook alles Angel
aircooled  
#3 Gepost : zondag 7 april 2013 19:04:48(UTC)
aircooled

15 ponder

Bedankjes: 4 keer
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
insomnia schreef:
Ben er dit jaar een paar keer geweest enkele mooie vissen gevangen , maar de vijver is nogal aan de kleine kant zeker in de zomer als er wat volk zit , wel goed is dat je er in de zomer een paar keer mag nachtvissen , maar dat is dan ook alles Angel

je ben net terug veeeeeeeel te klein had er me echt veel meer van voorgesteld zoektocht gaat dus verder!
insomnia  
#4 Gepost : zondag 7 april 2013 19:55:00(UTC)
insomnia

10 ponder

Bedankjes: 10 keer
iets korterbij is ne vijver die een klein 10 keer groter is waar ik ook regelmatig ga en waar redelijk mooie vissen zitten heb er dees jaar al van 11 en 14 kg gevangen , mss eens de moeite om te gaan vijver ligt in Helicine (klein 5km verder) of korterbij tis tezien van waar je komt Blij
Mario1977  
#5 Gepost : donderdag 2 mei 2013 23:51:35(UTC)
Mario1977

Nieuwe uitzetting

Nachtvissen in de Viander, goeie raad, doe het niet. Ik heb het één keer gedaan, verl te veel volk op een veel te kleine ruimte. Bovendien wat ik daar heb gezien,jongens, jongens. Helecine is inderdaad een leuke vijver. Je kan er terecht van s'morgens 6 uur tot 20u voor 7€ per dag. Nachtvissen is helaas niet toegelaten.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.