35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
paralelium is ook slecht leverbaar helaas |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Sommige winkels hebben genoeg in de schappen liggen! |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Hahahahhaaaaa...... hoeveel kilometer spoelen moet je hebben Eric? Zeg het maar hoor... alle soorten, elke dikte, stuk of 50 op voorraad. Jammer joh, wederom een gevalletje klok en klepel.... Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Erwin Krijgsman schreef:Hahahahhaaaaa...... hoeveel kilometer spoelen moet je hebben Eric? Zeg het maar hoor... alle soorten, elke dikte, stuk of 50 op voorraad. Jammer joh, wederom een gevalletje klok en klepel.... Mvg Erwin hmmm.. de website zoals die op hun verpakking staat is offline. Is toch meestal niet zo'n goed teken. www.parallelium.comForbidden You don't have permission to access / on this server. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Apache Server at www.parallelium.com Port 80 Bewerkt door de gebruiker zaterdag 6 april 2013 12:18:59(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Is wel een goed teken... maar dat zal de aanstaande weken duidelijk worden. In elk geval staan alle gangbare modellen op de bekende site en dat lijkt mij het belangrijkste. Als het een beetje meezit kan de verkoper je alles vertellen over de lijn die je ontvangen hebt. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.