20 ponder Lid sinds: 9-5-2010(UTC) Berichten: 237
|
weet iemand een goede plas in het westland en omgeving? |
Een dag niet gevist, is een dag niet geleeft. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Je hebt geluk. Er zijn namelijk aardig wat westlanders op het forum
|
|
|
|
|
Ja dat zag ik ook al dus ik dacht ik vraag het maar.
Gr. Tim |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
tja waar wil je vissen, westland is best groot he!
|
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
|
Ja een beetje in de richting van naaldwijk wateringen.
Gr. Tim |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
je hebt de plas van alle winden, prinsenbos kan helaas niet meer ivm dat het een recreatieplaats is geworden en je hebt de wollebrand bij wateringen en wateringsveld kan je in alle plassen vissen daar zit overal karper, zelfs bij de plassen bij de huizen Bewerkt door de gebruiker dinsdag 25 mei 2010 09:10:48(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
ok bedankt voor de reactie.
Gr Tim |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Yoo Tim! In het westland zit overal vis.. In elk slootje waar je kijkt zie je iets of kun je iets tegenkomen. Steef noemde idd al wat water op.. Het Prinsenbos mag je nu ff niet meer vissen maar dat word bijna zeker terug gedraaid (misschien per zeer binnekort al wat iemand zei met wie ik heb staan praten.) Zat water hier,met heel veeeel vis! Suc6! Groetjes vanuit 'sGravenzande |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
De noordzee is ook een grote plas maar kijk eens richting uithof wel paar leuke stekjes gezien |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
@ Jerry
Bij de Uithof al een paar keer gezeten maar daar zit geen karper |
|
|
|
|
ze zitten er wel, je moet eerst door de grote lagen brasems vissen..... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Zo te lezen een uitdaging Tim
|
|
|
|
|
Ja dat is zeker een uitdaging, maar zitten ze dan bij de wennetjessloot of aan het einde van de wennetjes sloot bij het wenpad ? |
|
|
|
|
ze zitten overal op de wen. je moet alleen wel een goede voerplek aanmaken en bij houden en vooral voeren met aas wat niet niet gevoelig is voor slijmjurken, dus vooral geen partikels |
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 8-6-2010(UTC) Berichten: 39
|
Iemand ervaring langs de nieuwe vaart aan de Lorentzstraat? Verder nog plekjes die leuk te bevissen zijn in 's-Gravenzande en omstreken?
|
|
|
|
|
Heee Bern! Heel 's Gravenzande (en drbuiten ) ligt vol met mooie stekkies Je hebt natuurlijk het hele sloten/vaart stelsel wat door heel het westland loopt. en ook al die mooie slootjes tussen de kassen door enzo.. Zit meer vis dan je denkt! Wat wel is.. Je moet het wel treffen. De vis kan overal heen dus je moet een beetje geluk hebben dat ze net op je stek liggen en anders moet je ze opzoeken.. Je kunt dus ook niet uitgaan van een bepaald bestand omdat alles aan elkaar vastzit hier.. Waar vis je nu meestal dan?? |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
@ TimvanA:
Je weet dat de Wen overgaat in de Gantel enzo he? Dus de vis kan ook overal naartoe.. Zit 100% karper,maar idd ook veel andere vis,net zoals in heel het westland..
En wat Steef zegt; Een voerstek bouwen en goed onderhouden met een goed aas kan goed werken.. Grote kans dat de vis in de buurt blijft hangen!
Groetjesssss |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
Om te beginnen is misschien de plas bij de steenenburchweg wel leuk of langs de maasdijk. Vroeger leuk gevangen niet zwaar wel veel |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 8-6-2010(UTC) Berichten: 39
|
Tim_Ellerman schreef:Heee Bern! Heel 's Gravenzande (en drbuiten ) ligt vol met mooie stekkies Je hebt natuurlijk het hele sloten/vaart stelsel wat door heel het westland loopt. en ook al die mooie slootjes tussen de kassen door enzo.. Zit meer vis dan je denkt! Wat wel is.. Je moet het wel treffen. De vis kan overal heen dus je moet een beetje geluk hebben dat ze net op je stek liggen en anders moet je ze opzoeken.. Je kunt dus ook niet uitgaan van een bepaald bestand omdat alles aan elkaar vastzit hier.. Waar vis je nu meestal dan?? Ik woon aan de braillestraat. Google maar is, daar zit een slootje achter wat dus ook door het het westland loopt. Ik heb hier al vele nachtjes gezeten, maar nog totaal niks gevangen, ook met het voeren van 200 á 350 gram boilies 4 dagen lang. Best frustrerend! Verder ben ik nog niet echt superlang/veel op karper aan het vissen. Heb je is wat tips voor plekjes waar ik het goed kan proberen? Gr. Bern
|
|
|
|
|
Bern probeer het eens aan het eind voor wood creations ofzo daar toch al een aantal visjes gepakt. Zit zeker wel vis daar maar ja ze kunnen vanaf daar wel echt alle kanten op. voetbal plas dit jaar 2 keer gezeten niet eens een piep gehad. Toch zat hier ook groot en veel vis. Dus ja het is en blijf vissen. |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.