5 ponder Lid sinds: 3-4-2013(UTC) Berichten: 23
|
Hoe verdelen jullie karpervissers de kostbare vrije tijd onder vissen, een partner en eventueel kinderen? bepaalde regelingen? om het weekend? een weekend vissen en een weekend bij het liefje?
ik ben benieuwd! |
Homemade is best made. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 22-12-2012(UTC) Berichten: 155
|
Ik kwam laatst thuis van vakantie. Ik vroeg of ik niet mee moest helpen met de was en het huis. maar joh, ga jij maar lekker vissen zegt ze! Ik bof nogal |
Als je niet gaat vang je zowiezo niks! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
vrouwtje gaat hier lekker mee |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 6-3-2013(UTC) Berichten: 71
Bedankjes: 1 keer
|
Bij mij gaat mijn vriendin ook de meeste tijd mee !!! alleen nu niet moet wel een beetje aangename temperatuur zijn. |
it's not just fishing........it's a way of LIfe... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Ik ga elke vrijdagnacht vissen en de rest van het weekend is voor me vrouw en kind. Dat gaat altijd goed alleen langere sessie ff in overleg omdat je toch rekening moet houden met je kind, maar dat lukt altijd wel. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Gaat hier ook uitstekend. Altijd ff goed overleggen en klaar. Ze gaat niet mee want ze snapt het in de bosjes zitten en gevangen vis weer terug zetten niet echt. Maar dat is geen probleem, we hebben allebij onze eigen dingen naast het ons zijn! Relatie, kinderen, familie, gezondheid en het (normale)leven op 1 vissen op 2. (maar ik plan me vissen altijd wel stiekum er tussen ) |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 16-3-2013(UTC) Berichten: 82
|
ik ga deze zomer naar het duylmeer met chalet vissen tot de middag en namidag wat doen met gezin en savonds terug vissen
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
dieter schreef:ik ga deze zomer naar het duylmeer met chalet vissen tot de middag en namidag wat doen met gezin en savonds terug vissen Dus je gaat deze zomer met een chalet vissen. (volgensmij vis je met boilies oid.) Dat ga je vervolgen doen tot de middag en namiddag. Dan vraag je je af: wat te doen met gezin? En 's avonds ga je terug vissen. Snap je dat ik de vorige keer zei dat je veel onduidelijkheid schept als je geen leestekens ed. gebruikt? |
|
|
|
|
|
leuk van jullie geliefden. hier is er een weekend/weekend regeling. een weekendje bij haar en een weekendje vissen. of een dag van het weekend vissen. persoonlijk vind ik het wat weinig maarja.. |
Homemade is best made. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 13-4-2012(UTC) Berichten: 81
Bedankjes: 4 keer
|
vast hangen en af en toe eten brengen
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2013(UTC) Berichten: 200
|
PatricS schreef:dieter schreef:ik ga deze zomer naar het duylmeer met chalet vissen tot de middag en namidag wat doen met gezin en savonds terug vissen Dus je gaat deze zomer met een chalet vissen. (volgensmij vis je met boilies oid.) Dat ga je vervolgen doen tot de middag en namiddag. Dan vraag je je af: wat te doen met gezin? En 's avonds ga je terug vissen. Snap je dat ik de vorige keer zei dat je veel onduidelijkheid schept als je geen leestekens ed. gebruikt? Patrick, De een gebruikt te veel tijgernoten en de ander te weinig leestekens. |
DUSSSS.............IK DENK IK ZEGGET FF |
|
|
|
|
@SvenK en @Sander Bierglas d |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 16-3-2013(UTC) Berichten: 82
|
sorry jongens . gewoon snachts vissen tot de middag en in de namiddag met het gezin . eens gaan wandelen en activiteitje zo iedereen zijn zin
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
griend schreef:Ik ga elke vrijdagnacht vissen en de rest van het weekend is voor me vrouw en kind. Dat gaat altijd goed alleen langere sessie ff in overleg omdat je toch rekening moet houden met je kind, maar dat lukt altijd wel. en zo doen we dat al jaren |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
Ondanks dat ik het vissen heel graag uitoefen snak ik ook wel terug naar een relatie |
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-11-2010(UTC) Berichten: 339
|
mijn wederhelft gaat niet mee ze vind er niets aan. meestal vis ik in het weekende tenzij ze vrij is dan blijven we netjes thuis.
|
leef het leven zoals je wilt ben zoals je bent en doe vooral wat je zelf wilt doen in je leven |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 4-3-2013(UTC) Berichten: 102
|
Jullie boffen maar ik moet altijd ruzie maken hahaa maar vaak ga ik toch wel en dan krijg ik weer een berichtje van sorry Ze begrijpt gewoon niet wat we eraan vinden.
|
|
|
|
|
Haha zo gaat het idd soms. enkel mag ik dan trakteren op een etentje om het goed te maken maarja alles voor de karpers Robin01089 schreef:Jullie boffen maar ik moet altijd ruzie maken hahaa maar vaak ga ik toch wel en dan krijg ik weer een berichtje van sorry Ze begrijpt gewoon niet wat we eraan vinden. |
Homemade is best made. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 4-3-2013(UTC) Berichten: 102
|
Hahaa precies of geld om te shoppen dan hoor je ze niet meer
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
haha jeanke ge weet wa u te doen staat e haha vrouwen kosten nu eenmaal geld ... Ah 3 weken France , dat is dan 2000 euro ik moet toch iets doen zou ze dan zeggen haha |
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.