CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Jouw eigen knikker
»
Basis ingrediënten zoals griesmeel/polenta/maismeel aankopen in grote hoeveelheid 10-25kg omgeving a
5 ponder Lid sinds: 11-10-2012(UTC) Berichten: 35
|
Hallo, Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar vind hier niet veel over. Ik kocht de laatste jaren gewoon kilo zakjes hier en daar in de hengelsportwinkel of plaatselijke boerenbond. Maar dit is eigenlijk iets te duur daar ik altijd zelf m'n boilies rol en nu ben ik op zoek naar een winkel of handelaar die mij maismeel/polenta/griesmeel en dergelijke kan aanbieden in zakken van 10 of 25kg voor een schappelijke prijs... Dus iemand die van de omgeving van Antwerpen is of eventueel iets verder wil ik ook wel rijden feel free to share bedankt, Grtjs Jason
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Moet je het eens bij bij bakkerijen proberen.Of bedrijven die grondstoffen voor bakkerijen leveren.Die zijn er vast wel in antwerpen |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 3-4-2013(UTC) Berichten: 23
|
|
Homemade is best made. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 11-10-2012(UTC) Berichten: 35
|
Bedankt hoor voor de tips, heb bij de plaatselijke bakkers geweest maar waren niet echt behulpzaam Denk dat ik maar eens een bezoekje moet brengen aan die dreambaits, ziet er mij nog schappelijk uit van prijs! Grtjs Jase
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
En Mario is wel behulpzaam, hij kan je goede info/advies geven. Ik zou zeker ff een bezoekje aan hem brengen.. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 4-4-2012(UTC) Berichten: 78
|
ttb heeft ook lossen melen |
Groot of klein elke karper telt |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 22-1-2013(UTC) Berichten: 200
|
Voor de iets meer gangbare melen zoals polenta, maïzena etc. kun je ook bij de horeca groothandel terecht, stukken goedkoper. Hier in nederland de Sligro of Makro. Maar wat er in Belgie is weet ik niet. Voor de krillmelen,LT vismeel etc. kom je niet onder een aasfirma uit denk ik. |
DUSSSS.............IK DENK IK ZEGGET FF |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Jouw eigen knikker
»
Basis ingrediënten zoals griesmeel/polenta/maismeel aankopen in grote hoeveelheid 10-25kg omgeving a
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.