25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
goedenavond, dit weekend ga ik weer een weekend weg , Het is in vught, waar een mooie plas vlakbij ligt: Het Kraaiengat. ik zou hier graag een karper vangen, dus heeft een van julie ervaring/tips voor dit water? wat voor bodem, favorieten aas etc? en kan je hier met de vispas vissen, of moet je een speciale vergunning voor aanvragen? bedankt Wietse |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 5-11-2010(UTC) Berichten: 80
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
vergunning van vught moet je hier hebben en ik weet niet zeker of je er nog nacht mag vissen... zit een redelijk groot bestand aan mooi beschubte spiegels op.
boilies zou ik gewoon gebruiken.
|
|
|
|
|
bedantk bas!
ik heb ge-google't en ik ga een dagvergunning aanvragen voor €2,50.
je hoort nog wel of het wat was |
|
|
|
|
|
vandaag 1,5 uur gevist maar niks gevangen, wel een prachtig water!
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 5-11-2010(UTC) Berichten: 80
Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
hahaha wacht maar tot je er in de zomer zit... niet verrast zijn door de homo's travo's en naaktlopers daar
|
|
|
|
|
bas van geffen schreef:hahaha wacht maar tot je er in de zomer zit... niet verrast zijn door de homo's travo's en naaktlopers daar ja haha hoorde al zoiets |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 23-3-2013(UTC) Berichten: 6
|
Er zitten inderdaad mooie spiegels! Deze zijn een jaar of 10 geleden uitgezet, en zijn aardig "aangekomen". Destijds ving je op een mooie dag 10 tot 20 karpertjes, maar dat zit er tegenwoordig niet meer in. Ik heb daar eens een schubje in 5min 2x gevangen. Je moet er niet op de zandstrandjes gaan zitten want de naakte flikkerbrigade komt gewoon pal naast je zitten. Ze zetten zelfs je hengels opzij om te kunnen zwemmen, het is namelijk "hun" recreatiemeer als je ze moet geloven. Hier hoeft het trouwens niet eens mooi weer voor te zijn, een paar vrije uurtjes is voor dat verknipte volk al genoeg....
|
|
|
|
|
hahaha oke, ja wij hadden in twee uurtjes niks. we gaan er volgend jaar wat langer zitten, en hopen op een mooie vis |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 13-8-2012(UTC) Berichten: 109
|
haha of je kan gewoon beter een ander water op gaan zoeken want zo kun je niet normaal vissen |
blanken kan bij iedereen voorkomen dus haak niet af en blijf proberen en je zult het resultaat vanzelf zien ! |
|
|
|
|
voor die ene keer per jaar vind ik het niet zo erg haha |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.