CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
van mini ei tot reuzen karper deel 2
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
zéér mooi lodewijk!!! de mijne zitten ook nog steeds in de aquarium
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-8-2012(UTC) Berichten: 595
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ziet er top uit man! Houd je ons op de hoogte? Het is erg interesant namelijk , Hoe kwam je aan de eitjes? |
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
louiskruyfhooft schreef:zéér mooi lodewijk!!! de mijne zitten ook nog steeds in de aquarium laat is foto's zien man....... zijn ze goed gegroeid of niet? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
FisherDaniel schreef:Ziet er top uit man! Houd je ons op de hoogte? Het is erg interesant namelijk , Hoe kwam je aan de eitjes? eitjes gewoon scheppen tijdens de paai he....... deze vissen gaat of het water in of ik geef ze weg dit jaar weer beginnen met wat nieuwe kuit |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:FisherDaniel schreef:Ziet er top uit man! Houd je ons op de hoogte? Het is erg interesant namelijk , Hoe kwam je aan de eitjes? eitjes gewoon scheppen tijdens de paai he....... deze vissen gaat of het water in of ik geef ze weg dit jaar weer beginnen met wat nieuwe kuit Hoe weet je waar het kuit verstopt ligt? |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
@ Lodewijk: ik zit nu op kot voor mijn examens, en kom pas 13 april terug naar huis, maar dan zal ik wel een paar foto's trekken! ze zijn echt wel goed gegroeid
|
|
|
|
|
FisherDaniel schreef:Lodewijk schreef:FisherDaniel schreef:Ziet er top uit man! Houd je ons op de hoogte? Het is erg interesant namelijk , Hoe kwam je aan de eitjes? eitjes gewoon scheppen tijdens de paai he....... deze vissen gaat of het water in of ik geef ze weg dit jaar weer beginnen met wat nieuwe kuit Hoe weet je waar het kuit verstopt ligt? eitjes kan je zien zitten he |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 20-3-2013(UTC) Berichten: 430
|
FisherDaniel schreef:Ziet er top uit man! Houd je ons op de hoogte? Het is erg interesant namelijk , Hoe kwam je aan de eitjes? daniel, ook wel wat voor ons om te doen niet? |
|
|
|
|
|
wietse97 schreef:FisherDaniel schreef:Ziet er top uit man! Houd je ons op de hoogte? Het is erg interesant namelijk , Hoe kwam je aan de eitjes? daniel, ook wel wat voor ons om te doen niet? Is best, ik weet nog wel paar paai plekken |
|
|
|
|
|
FisherDaniel schreef:wietse97 schreef:FisherDaniel schreef:Ziet er top uit man! Houd je ons op de hoogte? Het is erg interesant namelijk , Hoe kwam je aan de eitjes? daniel, ook wel wat voor ons om te doen niet? Is best, ik weet nog wel paar paai plekken mooi |
|
|
|
|
|
als ze willen kunnen ze de hele dag door vreten die varkens....... ben nu overgestapt van flakes naar partikels ( mais en duivenvoer ) en ik zie ze echt elke dag groeien |
|
|
|
|
supergaaf!! hoeveel heeft u er? |
|
|
|
|
|
zeg maar je hoor. heb in de bak 2 rijen 1 spiegel 2 schubs en 1 koi zitten |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 8-8-2012(UTC) Berichten: 29
|
Echt kei gaaf man! Haal je die eitjes gewoon uit een meer ofzo?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 19-7-2012(UTC) Berichten: 553 Is 7 keer bedankt in 7 post(s)
|
heeeel vet hoor lodewijk.... b |
Mvg Klerk.
Als je thuis blijft vang je zeker weten niks. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Hoi Lodewijk, Je vissen zien er super uit! Ik zou ze meer op natuurlijk voedsel zetten.. desnoods op koivoer/ minipellets dan overgaan op partikels. Ik weet niet of partikels nou zo geschikt zijn als hoofdvoer voor opgroeiende jonge vissen. Ik zie graag meer foto's verschijnen in dit topic.. erg leuk om te zien dat ze het goed doen. Bewerkt door de gebruiker woensdag 3 april 2013 21:25:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
why not??? pellets begin ik niet aan....... dan is die bak binnen 2 dagen zwart...... ze doen t al ruim een week erg goed erop en ze eten alles netjes op |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Omdat de partikels misschien voor verstoppingen kunnen gaan zorgen op langere termijn. Het is geen natuurlijk voedsel, voor zover ik weet.. Ik zou toch gaan voor afwisseling. Vlokken, voersticks of wat opfokgranulaat. regelmatig wat regenwormen, maden, artemia, cyclops, mysis, witte/ rode/ zwarte muggenlarven als natuurlijk voedsel, Voor de afwisseling op dit dieet misschien wat partikels oid. Het zijn natuurlijk alleseters, dus ze kunnen vast een hoop hebben, maar ik weet niet of ze partikels op dit formaat al goed kunnen hebben. Los van dat ze hun buikje lekker rond eten. Maargoed, je moet natuurlijk zelf bepalen wat jou het beste lijkt voor je karpertjes, bovenstaand zou mijn aanpak zijn. Succes! Bewerkt door de gebruiker woensdag 3 april 2013 22:31:41(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
|
wat bedoel je precies met partikels van dit formaat? |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
van mini ei tot reuzen karper deel 2
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.