20 ponder Lid sinds: 26-3-2012(UTC) Berichten: 300
Bedankjes: 17 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Goeiemorgen,
Volgende week gaan we een weekje vissen op étang de Mont, blijkbaar hebben ze daar veel last van poisson chat. Nu is mijn vraag, zouden die nu ook al actief zijn, watertemperatuur staat op 11 gr ?
Anders iemand die daar al is geweest en nog enige info wil delen ? |
Wie de eerste steen niet gooit, is de laatste ook niet waard... |
|
|
|
|
Niemand ervaring met poisson chat ? ( soort mini meerval ) |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-2-2013(UTC) Berichten: 27
|
denk dat je met deze watertemperatuur niet veel last heb van poisoncat ze worden pas echt actief boven de 20 graden heb al op veel wateren in de zomer met poisoncat gevist maar etang de mont is wel het ergste wat ik mee gemaakt heb viste er vorig jaar in julie met antie poisoncat bolies van sensas de joker ging op een hoop wateren goed maar op etang de mont werden ze gewoon opgevreten meen in ieder geval tygernoten mee werkte toen goed
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Neem wat van die grote krimpkous mee.Die wat je over je boilies kunt schuiven.Schijnt goed te helpen tegen die kleine duiveltjes |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 14-10-2012(UTC) Berichten: 88 Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
|
|
|
|
|
Net terug van de mont, en ik kan het iedereen ten zeerste aanbevelen, prachtig water, ( veel ) zeer mooi getekende vissen, goeie vangsten ook ( 16 st tussen 18 en 39 pond ) alhoewel de wind volledig verkeerd zat, en een zeer sympathieke bailif die dagelijks op bezoek kwam en er echt alles voor deed om je een geslaagde vakantie te bezorgen..Kortom een dikke aanrader ! Mij zien ze zeker terug |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.