logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
carp1996  
#1 Gepost : maandag 1 april 2013 13:03:26(UTC)
carp1996


20 ponder

Lid sinds: 5-7-2012(UTC)
Berichten: 283

Bedankjes: 9 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Hallo,

ik ben van plan om in de aankomende vakantie samen met een maat te gaan vissen op de veerplas, heeft iemand hier ervaring mee of eventueel tips?

of kan ik het beter houden bij het spaarne?

MVG

Roland
Sponsor
Elmer  
#2 Gepost : maandag 1 april 2013 13:13:04(UTC)
Elmer


15 ponder

Lid sinds: 22-12-2012(UTC)
Berichten: 155

He Roland, bedoel je het Penningsveer? Ik ben zelf beginnend karper visser (statisch dan, met de pen al langer) maar heb daar vorig jaar m'n eerste vis gevangen op 'groot' water. Helemaal op het einde is een landtong. Van daar kan je een flink stuk van de plas bereiken. Nadeel is wel dat het in de zomer een kampeerterrein is voor daklozen. Het is daar echt een zooitje af en toe. De vis heb ik instant gevangen. Er wordt redelijk vaak gevist , zodoende wilde ik niet voeren. Bij aankomst een half kilotje tijgernoten er in gegooid, bleek dus te werken. Aangezien ik weinig ervaring heb kan ik je er niet veel over vertellen. Maar het feit dat er in de zomer maanden bijna altijd wel een visser zit, Zegt toch dat je er leuk moet kunnen vangen. Het spaarne is een prachtig gebied om met de pen te vissen, wie weet komen we elkaar een x tegen. Succes in ieder geval!
Als je niet gaat vang je zowiezo niks!
carp1996  
#3 Gepost : maandag 1 april 2013 14:59:42(UTC)
carp1996


20 ponder

Lid sinds: 5-7-2012(UTC)
Berichten: 283

Bedankjes: 9 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Ik ben sinds vorig jaar begonnen met vissen op het Spaarne, ook statisch deed het al langer maar voor het eerst op groter water en bevalt me goed. Ik zit meestal ergens aan het einde van het spaarne( richting cruqius) veel wandelaars die je daar willen helpen met scheppen/ foto's maken van de vis. Maar wil het nu wel eens proberen op een plas.Like
carp1996  
#4 Gepost : maandag 1 april 2013 18:25:37(UTC)
carp1996


20 ponder

Lid sinds: 5-7-2012(UTC)
Berichten: 283

Bedankjes: 9 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Beste Henk,

Ten eerste komt de spiegel van de veerplas haha? Hoe is de rest van het visbestand, en eventueel bodem verloop.

Ik heb wel gehoord dat je als met boilies vist grotere vangt, maar dat je met particles meer vangt. klopt dit?

MVG

Roland
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.